چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

زن جوان شیرازی: مدتها بود دنبال فرصتی برای کشتن شوهرم می گشتم

چهارشنبه گذشته ماموران پلیس آگاهی برابر گزارش رسیده از قتل مردی در منزلش با خبر شدند .ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع در محل جنایت حاضر شدند.

معاینات اولیه حاکی از آن بود که وی به ضرب گلوله به قتل رسیده است. از آنجا که مرگ او مشکوک بهنظر میرسید، ماجرا به دادسرای جنایی گزارش و تحقیقات قضایی- پلیسی برای کشف راز مرگ مرد جوان شروع شد.
بررسیها نشان میداد که مقتول و همسرش از مدت ها قبل با یکدیگر اختلاف شدید داشته اند.درحالیکه همسر و خانواده قربانی اصرار داشتند هر چه زودتر جنازه را تحویل گرفته و به خاک بسپارند، اما بازپرس جنایی شیراز دستور داد جسد برای آزمایشهای لازم به پزشکی قانونی منتقل و پس از نمونه برداری تحویل خانواده متوفی شود.براساس گزارش پزشکی قانونی، قربانی به خاطر خونریزی شدید ناشی از اصابت گلوله جانش را از دست داده بود.
توطئه خانوادگی
شکی نبودکه مرد جوان به قتل رسیده، اما چه کسی دست به جنایت زده بود؟ نخستین مظنون پرونده همسر قربانی بود. مأموران به تحقیق از وی پرداختند اما او مدعی بود که بیگناه است. از سویی، ارتکاب چنین جنایتی از سوی این زن عجیب به نظر میرسید. با این حال کارآگاهان به بررسیهای خود ادام ه دادند تا اینکه متوجه شدند وی با همسرش اختلاف داشته است.این اطلاعات به فرضیه اینکه زن جوان در جنایت نقش داشته است، قوت می بخشید.
در نهایت این زن که عرصه را بر خود تنگ دیده بود، خود را به پلیس معرفی و در بازجوییهای تخصصی لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش اعتراف کرد. وی ادامه داد: از مدت ها قبل با همسرم اختلاف داشتم. مدام دنبال فرصت مناسبی بودم که او را از بین ببرم. روز حادثه با یکدیگر درگیر شده و من او را با گلوله به قتل رساندم.
با اعترافات زن جوان وی به اتهام مباشرت در قتل عمدی در بازداشت به سرمی برد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *