پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

کاهش قیمت خودرو در بازار

در هفته جاری بازار خودرو روند کاهشی به خود گرفته و قیمت بسیاری از خودروها با کاهش همراه بوده است.

در حالی خودرو در هفته گذشته پا به مسیر رشد قیمت‌ها گذاشته بود، اما در هفته‌جای مسیر قیمتی خودرو معکوس شد و کاهش قیمت‌ها را در بازار شاهد بودیم.

به گزارش خبرآنلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل عرضه خودروهای مدل پلاک جدید، قیمت خودرو در مسیر افزایشی قرار گرفته بود، اما در هفته‌جاری این روند معکوس شده و آرامش به بازار خودرو بازگشت.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی با کاهشی حدود ۲۰۰ هزار تا دو میلیون تومانی مواجه شده‌اند. به این ترتیب، قیمت پژوپارس LX، پژوپارس ELX، سمند LX و دنا حدود یک میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. همچنین پژوپارس سال ۵۰۰ هزار تومان، تندر۹۰ E2 حدود ۴۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ۲ حدود ۳۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ GLX 200 هزار تومان و ساندرو اتوماتیک حدود دو میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌اند.

بر این اساس، هم‌اکنون تندر۹۰ اتوماتیک ۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پژوپارس LX 40 میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژوپارس ELX 44 میلیون تومان، پژو۴۰۵ SX 32 میلیون تومان، رانا LX 35 میلیون تومان، سمند LX 31 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژوپارس سال ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ۵ حدود ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سمند SE 28 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین پژو۴۰۵ GLX با قیمت ۳۰ میلیون تومان، تندر۹۰ E2 با قیمت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ۲ با قیمت ۳۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، دنا با قیمت ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا SX با قیمت ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۱۱ SE با قیمت ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۱  SE با قیمت ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود. ساندرو اتوماتیک نیز ۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

البته نرخ‌های عنوان شده، خودروهای کاردکس در بازار مربوط می‌شود و اگر خریدار بخواهد خودروی دارای پلاک بخرد، باید رقمی بیشتر بپردازد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *