سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

رقص زنان در میدانی به نام شهدا +تصاویر

مجله انلاین دوستان :   چند روزی است که تصاویر و کلیپ هایی از رقصیدن زنان در خیابان های رشت در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و عمده مردم با دیدن این تصاویر فقط ابراز تأسف کرده و به مسئولان برگزاری این بی عفتی و بی حیایی گلایه می کنند.

بنابراین گزارش، در حالی که شهرستان انزلی پایتخت تئاتر کشور است، شهردار رشت روز ۱۲ دی ماه را روز تئاتر نامیده و آنگونه که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال را سال تئاتر دانسته بود با هماهنگی نهادهای دولتی محفل فساد را برای اهالی هنر و تماشای آن از سوی مردم فراهم آورد.

انتخاب خیابان هایی که گروه های مثلا تئاتر از آن رد شدند در نوع خود قابل توجه بود؛ حضور در خیابان هایی که مزین به نام شهداست و رقاصی زنان در این خیابان ها اشک دلسوزان انقلاب و خانواده شهدا را در آورد.

انجام حرکت های عجیب و غریب، پوشش های کاملا نامتعارف، آرایش های آنچنانی که این روزها، حتی در خیابان های شهر کمتر به چشم می آید، اختلاط راحت و البته بی مزاحمت دختر و پسر، رقاصی و حرکات موزون، استفاده از ماسک هایی که در جشن های خاص غربی مورد استفاده قرار می گیرد، تنها و تنها، بخشی از هنرنمایی این حضرات بازیگر در راستای افتتاح تئاتر دائم و جشن روز رشت بود.
مردم و عابران پیاده ای که عصر دیروز مشغول عبور از مرکز شهر رشت بودند، با صحنه! هایی مواجه شدند که برای همگی اعجاب آور بود. نکته قابل تامل اینکه این هنرنمایی در جایی برپا می شد که در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب تا همین چند روز پیش، پیکر بیش از ۸۰۰۰ نفر از هنرمندان واقعی این استان در این میدان تشییع شد.

میدانی که نام شهدای بزرگواری را بر خود داشته و دارد که در عملیات سرپل ذهاب در حالی که تنها چند روز از آغاز جنگ تحمیلی می گذشت، در راه استقلال این مرز و بوم به شهادت رسیدند.

تصاویر زیر با عرض معذرت از خانواده شهدا و مردم شهید پرور ایران جهت اطلاع از بی بند و باری صورت گرفته به نمایش در می آید تا مردم خود نفوذ فرهنگی را قضاوت کنند.

امتیاز دهید!

۶ دیدگاه‌ها

  1. مهمترین منبع آب شیرین در کشور ما فاضلاب ها هستند که در صورت تصفیه در ۹۰٪ موارد ، قابل استفاده اند و خیلی کم هزینه است، اما باید بطور شبانه روزی مورد آزمایش قرار داشته باشد بطوری که عاری از میکروب ها و خسارت سنگین زیست محیطی باشد . اگر ما آب خلیج فارس را نمک زدایی بکنیم انتقال آب فراوان به کل مناطق میسر است و البته نسبت به دیگر منابع تهیه آب شیرین نیازمند هزینه بیشتر و گرانترخواهد بود لیکن این امر با توجه به کویر زدایی تمام خاک کشور نسبت به تصفیه فاضلاب ها برتری دارد که باعث قابلیت زیر کشت رفتن انواع محصولات کشاورزی خواهد شد و این امر موجبات آبادانی بیشتر ورونق کشور در بین کشورهای آسیای میانه را در پی خواهد داشت . و در دراز مدت نتنها برگشت کل هزینه های اجرایی و عملکردی را در پی دارد، بلکه عواید خیلی زیادی را که حتی نمی توان تصورش را هم داشت نصیب شرکت های عامل چه خصوصی و چه دولتی درکشور خواهد شد. ودیگر هیچ دغدغه کم آبی در کشور وجود نخواهد داشت با وجود دو دریای عظیم در شمال و جنوب کشور نباید این قدر کم آبی و خشکسالی وبیماری و فقر و بدبختی را تحمل کرد بشتابید برای عمل نیک!

  2. یکی به من بگه رقص بیشتر گناه داره یا دزدی رانت خواری ، اختلاص ،رشوه ، پارتی بازی و…
    در ضمن رقص که روحیه آدمو شاد میکنه دزدیا که دل آدمو خون می کنه خواهشا جرات داشته باشید در مورد اختلاصا دزدیا و … اینجوری خبر بنویسید همچین تو بعضی خبرا می نویسید دل مردم خون شد که آدم فک میکنه مثل داعش سر بریدن یا … بلاسر مردم آوردنن بابا یکم رقصیدن دیگه حالا خوب مردمم دوس دارن وکیلم نمی خوان که از طرفشون قضاوت کنه

  3. برو بمیر ۳۵ سال تفکر شما چیزی جز نکبت و ذلت برا ما جوانان نداشت

  4. با سلام گمان نمیکنم…

  5. تا جایی که من میدانم همه مسئولان فرزندانشان در بلاد کفر بدون حجاب میگردند و کس حرفی نمیزند اونوقت شما با بد دهنب و بدبینی تمام و دشمنی با فرهنگ ایرانی دارید زر مفت میزنید

  6. برین برا باباجونتون برقصید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *