پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

راه اندازی اینترنت رایگان برای زائران اربعین در مسیر کربلا و نجف

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای هماهنگی برقراری ارتباطات زائران اربعین به ایلام سفر و اعلام کرد: اپراتورهای رایتل، ایرانسل و همراه اول تمامی بسترهای مناسب ارتباطی برای برقراری ارتباط در مسیر کربلا، نجف و مهران را تامین خواهند کرد و علاوه بر این در کل مسیرها اینترنت رایگان برای زائران برنامه ریزی شده است.

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,اینترنت رایگان

 آذری جهرمی – مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت – در  این سفر با شرکت در جلسه شورای ویژه ستاد اربعین که با حضور استاندار و مدیران حوزه ارتباطات استان در استانداری ایلام برگزار شد، گفت: از آنجا که دشمن به دنبال ناامن کردن مراسم اربعین است، هدف ما این است  که احساس امنیت  را برای مردم و زائران بالا ببریم.

 

وی افزود: ستاد مدیریت ارتباطاتی، فناوری اطلاعاتی و مخابراتی اربعین حسینی تامین ارتباطات مناسب و پایدار را  یکی از اصلی ترین وظایف خود برای دادن احساس امنیت به مردم در ایام اربعین می داند. به همین دلیل تمام تلاش خود را  برای برپایی زیرساخت های مناسب در تمام مرز ها بخصوص مرز مهران فراهم خواهد کرد.

 

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه با اعلام آمادگی برای کمک و همکاری مستمر و منظم با تمام سازمان ها و نهادهای دست اندرکار اربعین، اضافه کرد: اعتقاد داریم  تمامی کسانی که در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند باید یک رسانه باشند و مانیز تمام زیرساخت های مناسب  را برای ارتباطات پایدار در مسیر های نجف، کربلا و مهران ارائه خواهیم کرد.

 

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: اپراتور های رایتل، ایرانسل و همراه اول تمامی بسترهای مناسب ارتباطی برای برقراری ارتباط در مسیر کربلا، نجف و مهران را تامین خواهند کرد و علاوه بر این در کل مسیرها اینترنت رایگان برای زائران برنامه ریزی شده است.

 

وی با تقدیر از تلاش های ارگان ها و سازمان های دست اندرکار تامین خدمات برای زائران افزود: تمام مسیر ها و نقاط کور ارتباطی در این  استان تا قبل از ایام اربعین برطرف خواهد شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *