پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

رابطه نامشروع زن شوهردار با قتل همسرش برملاء شد + عکس

خیانت مرگبار یک زن به شوهرش پس از ۱۰ ماه از کشف جسد مرد فاش شد. این زن فردی را که با وی رابطه پنهانی داشته و همدست وی در قتل بود را به پلیس معرفی کرد.

%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d8%b2%d9%86-%d8%b4%d9%88%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%aa%d9%84-%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%b1%d8%b4-%d8%a8

راز این جنایت هنگامی فاش شد که پلیس گلوگاه در جریان بررسی‌های خود، حرکات و رفتارهای همسر قربانی حادثه را تحت کنترل‌های نامحسوس قرار داد. اقدامات پلیس برای به دست آوردن ردی از این جنایت به دنبال کشف جسد مرد جوانی در حاشیه جاده «تیله نو» شهرستان گلوگاه در شرقی‌ترین منطقه استان مازندران در دستور کار قرار گرفت. بنابر این گزارش، سحرگاه روز ۱۷ مرداد سال ۹۴ بود که نیروهای پلیس گلوگاه در حین گشتزنی در جاده روستایی «تیله نو» جسد مرد جوانی را در میان علفزارهای اطراف جاده پیدا کردند. بدین ترتیب با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب گلوگاه، جسد برای معاینات و بررسی‌های لازم و تعیین علت واقعی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. از سوی دیگر مأموران در تحقیقات دریافتند که همزمان با پیدا شدن جسد، خانواده مرد جوانی از ساکنان منطقه شرق مازندران با مراجعه به پلیس، خبر ناپدید شدن او را گزارش کرده‌اند. پس از مطابقت نشانی‌های ارائه شده از مرد ناپدید شده و جسد مورد نظر، مشخص شد قربانی حادثه همان مرد گم شده است. بدین ترتیب کارآگاهان هویت سعید را شناسایی کردند و تحقیق درباره چگونگی ناپدید شدن او را در دستور کار قرار دادند.
از سوی دیگر، پزشکی قانونی علت مرگ مرد جوان را فشار بر مجاری تنفسی‌اش اعلام کرد و قرار شد برای تعیین دقیق علت مرگ، آزمایشات سم‌شناسی انجام گیرد. بدین ترتیب با گذشت چند ماه، وقتی نتیجه آزمایش‌های دقیق درباره مقتول به دست ‌آمد، مشخص شد او قبل از مرگ با تعداد زیادی قرص خواب‌آور مسموم شده است. با به دست آمدن این یافته‌ها، مأموران که به همسر قربانی حادثه مظنون شده بودند و احتمال می‌دادند او از ماجرای قتل شوهرش اطلاع داشته باشد، به صورت نامحسوس رفتارها و حرکات او را تحت نظر قرار دادند. در جریان این اقدامات بود که مشخص شد زن جوان با مرد غریبه‌ای که از اهالی یکی از استان‌های همجوار است، رابطه پنهانی دارد. بدین ترتیب سمیه- ۳۶ ساله- بازداشت شد. در حالی که او منکر هرگونه اطلاع از ماجرای قتل شوهرش بود و تلاش می‌کرد مسیر تحقیقات پلیس را به گمراهی بکشاند، وقتی با مستندات پلیس روبه‌رو شد، چاره‌ای جز اعتراف ندید. وی گفت: «مدتی بود که با مردی از اهالی یکی از استان‌های شرقی کشور آشنا شده بودم. روز حادثه وقتی شوهرم به خانه آمد، ۳۰ عدد قرص خواب‌آور را در غذایش ریختم. وقتی غذا را خورد، به خواب عمیقی رفت. در این لحظه بود که دوستم وارد خانه شده و با پیچاندن طنابی دور گردن شوهرم، او را کشت. بعد از قتل برای اینکه رازمان فاش نشود، جسد را لابه‌لای فرشی پیچیده و آن را در صندوق عقب خودرو جاسازی کرده و به حاشیه جاده تیله نو بردیم. در آنجا جسد را رها کردیم تا این گونه وانمود شود که او مورد حمله قرار گرفته و از پا درآمده است. با توجه به این اعترافات و نشانی‌هایی که او از همدستش در اختیار مأموران قرار داده بود، پلیس مخفیگاه همدست وی را نیز شناسایی و او را هم بازداشت کرد.
متهم ۳۵ ساله نیز در جریان بازجویی‌ها، ادعاهای زن جوان را تأیید کرد. بدین ترتیب متهمان تا انجام تحقیقات تکمیلی با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *