پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ قبل از ظهر به وقت تهران

رابطه مخفیانه عمه خانم با مرد غریبه دردسر ساز شد!

مجله انلاین دوستان : صبح روز گذشته ماموران کلانتری کن با تماس دختر جوانی که خبر از حضور مرد غربیه‌ای در خانه شان را می‌داد، سریعا به محل اعزام شدند.

پس از حضور ماموران زن جوانی به نام “مهسا” به همراه مرد غربیه‌ای از داخل خانه با رعایت موازین شرعی و قانونی دستگیر و به پایگاه پلیس انتقال داده شدند.

تحقیقات پلیس از این رابطه نامشروع حکایت از آن داشت که “مهسا” با دخترش جهت مهمانی به خانه برادر خود آمده بودند در حالیکه خانواده برادرش به جز دخترش قصد سفر به کیش را داشتند.

آنان پس از خوردن شام به فرودگاه رفته و مسافران را راهی کردند و سپس عمه به همراه دخترش و برادرزاده‌اش به خانه برادرش رفتند تا شب را در آنجا استراحت کنند.

شب در خانه، “مهسا” ناگهان با آوردن چای از دختران خواست، با نوشیدن آن خواب راحتی داشته باشند ولی برادرزاده‌اش که “مرجان” نام داشت به دلیل اینکه علاقه‌ای به خوردن چای نداشت،‌ وانمود به خوردن چای کرد و بعد به اتاقش رفت تا بخوابد.

بعد از طلوع خورشید “مرجان” با سر و صداهایی از داخل اتاق خاله‌اش از خواب بیدار شد و متوجه حضور مرد غریبه‌ای در داخل خانه شد که سریعا بدون اینکه مرد غریبه و عمه‌ متوجه شوند با پلیس تماس گرفت.

همچنین در پایان گزارش ماموران مشخص شد “مهسا”، لیوان چای را به مواد خواب آور مسموم کرده بوده و تصور نمی‌کرده است که برادر زاده‌اش چای را نخورده باشد.

سرگرد رسول بهرامی رییس کلانتری ۱۴۲ کن درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان به دادسرای ارشاد ارسال گردید.

گفتنی است،‌دختر “مهسا” نیز به جهت پیشگیری از هرگونه حادثه ناگهانی به دلیل مسمویت زیاد به درمانگاه فرستاده شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *