پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

دیوید بکام در نقش یک شوالیه! +عکس

دیوید بکام ستار ه سابق دنیای فوتبال و مد، تصویری از فیلم سینمایی «شاه آرتور: افسانه شمشیر» به کارگردانی گای ریچی منتشر کرده است، این فیلم نخستین تجربه سینمایی و بازیگر این بازیکن به شمار می رود.

چندی پیش صحبت‌هایی درباره حضور دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس در یک فیلم به کارگردانی گای ریچی مطرح شد. فیلمی درباره شاه آتور که کارگردان آن قصد دارد نماد فرهنگ مردمی را در اسطوره شمشیر و جادو در هم بیامیزد. در این فیلم دیوید بکام در نقش یک شوالیه ناراضی که قادر نیست شمشیر مشهور «اکسکالیبو» را از سنگ درآورد ظاهر شده است. بکام در رابطه با این اتفاق جالب که شروع دوران جدیدی در زندگی‌اش تلقی می‌شود، عکس زیر را در صفحه شخصی‌اش قرار داد تا ایفای نقش خودش در این فیلم را رسمی کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,دیویدبکهام
دیوید بکام در نقش یک شوالیه! +عکس

فیلم «شاه آرتور: افسانه شمشیر» به کارگردانی گای ریچی از ۱۲ می در آمریکا اکران خواهد شد. در این فیلم که داستانی حماسی را در انگلستان قرون وسطی روایت می‌کند چهره‌های نام‌ آشنایی چون چارلی هونام، جود لا، آسترید برژه فریسبه و آیدان گیلن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

دیوید بکام فوتبالیست بازنشسته سرشناس نیز یکی از بازیگران این اثر سینمایی است. او که پیش از این تصویری از گریم سنگین خود در فیلم را منتشر کرده بود اینبار تصویری از خود با لباس شوالیه‌های قرون وسطی در اینستاگرام گذاشت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *