پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

دیدن خیانت‌ همسرانشان/ بی‌شرم‌ترین معلمان دنیا +عکس

مجله انلاین دوستان :  fbi پلیس آمریکا، توانست طی یک عملیات گسترده چندین معلم را که در محیط مدرسه به انجام روابط جنسی می پرداختند، بازداشت کرد.

معلمین دستگیر شده به داشتن دست کم یک بار رابطه نامشروع و غیر اخلاقی  با شاگردان در کلاس های درس، خانه های خود و حتی در پارکینگ مدرسه، متهم  هستند.

مظنونین، که بصورت پراکنده در دبیرستان‌های سراسر ایالات متحده شاغل هستند، در حالی رابطه جنسی آنان  با دانش آموزان فاش شد که حین ارتکاب عمل غیراخلاقی خود بودند.

dustaan.com-بیشرمترین معلمان دنیا
یک معلم زن در حالی دستگیر شد که همسرش گزارش او را به پلیس داد. وی حین ارتکاب جرم با یک دانش آموز ۱۶ ساله در منزل مسکونی اش توسط همسرش مشاهده شده بود.

جسیکا فوچس ۲۶ ساله ، معلم علوم در ایالت واشنگتن، یکی از مربیان بنامی است که اکنون نامش در خبرگزاری‌ها به عنوان مجرم جنسی مطرح شده و به سرفصل مجرمین جنسی هفته پیوستند.

“فوچس” پس از این رسوایی اظهارات دانش آموز و همسرش را بی پایه و اساس عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته پلیس “جینا تارابلسی” مشاور حرفه ای در مدرسه ماساچوست در حالی اعتراف به داشتن رابطه جنسی با یک دانشجو در مدرسه کرد که توسط همکاران خود دیده شده بود.
در هر یک از این موارد، دانش آموزان دیگر و اعضای هیات مدیره در مدارس از آنچه رخ داده و از اتهامات وارده به این معلمین متحیر شده اند.

یک مقام مسئول در مدرسه ماساچوست اظهار کرد که شنیدن چنین ادعاهایی “عمیقا نگران کننده و منزجر کننده است.”

“ماریس گونزالس”، ۲۳ ساله، دیگر معلمی است که روز جمعه پس از اتهام رابطه نامناسب در مدرسه ای در تگزاس دستگیر شد.

معلم دیگر”امیلی میشل راجرز”، ۲۲ ساله، معلم مطالعات اجتماعی  از تگزاس است که به برقراری روابط جنسی با یک دانش آموز در کریسمس متهم شده است.

به گفته “ایمن چپل،” سرپرست این عملیات در مرکز پلیس منطقه درجزیره بینبریج “جیسون هاجز” ۲۹ ساله معلم مرد مدرسه ای است که در ارتباط با اتهام مشابه دستگیر و به زندان دالاس منتقل شده است.

وی پیشتر نیز به جرم داشتن رابطه نامشروع با یک دانش آموز در دبیرستان” دربه” به پرداخت ۵۰۰۰ دلار جریمه نقدی محکوم شده بود.
همچنین “کلرادو کاترینا” Bardos با داشتن رابطه دراز مدت جنسی با یکی از دانش آموزان پسر  ۱۲ ساله متهم شده است.

پلیس ایالتی آمریکا با در نظر گرفتن شکایت های وارده علیه این معلمین تحقیقات گسترده ای را مبنی بر جمع آوری مدارک و شواهد غیر قابل انکار علیه آنان آغاز کرده است.
پلیس بر این باور است که احتمال افزایش قربانیان سوءاستفاده اخلاقی در خصوص این پرونده وجود دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *