پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

دلیل بازداشت حسن عباسی چه بود؟

دادستان نظامی تهران از ورود این مرجع قضایی به موضوع فیلم منتشره شده حاوی مطالبی درباره ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

غلامعباس ترکی دادستان نظامی تهران گفت: با توجه به اینکه در این فیلم، سخنان ناروایی درباره ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح شده بود، متعاقب شکایات واصله از برخی مقامات و مراجع رسمی از جمله ارتش، دادسرای نظامی تهران بر اساس وظایف قانونی خود و به منظور جلوگیری از خدشه وارد آمدن به وحدت و جایگاه نیروهای مسلح، آقای حسن عباسی را به عنوان متهم احضار و طی دو جلسه از وی تحقیق به عمل آمده است.

وی افزود: نهایتاً با توجه به شواهد و قرائن موجود، درباره وی به اتهام نشر اکاذیب و فراهم کردن جو بدبینی نسبت به نیروهای مسلح، با توجه سوابق قبلی، قرار وثیقه صادر ولی به دلیل خودداری نامبرده از تودیع وثیقه، روانه بازداشتگاه شد.

دادستان نظامی تهران وحدت موجود بین نیروهای مسلّح را از مظاهر اقتدار ملی برشمرد و افزود: اقتدار نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، موجب شده که کشور ما به جزیره ثبات و امن در منطقه تبدیل شود.

وی در پایان تاکید کرد: همه نیروهای مسلح با هماهنگی کامل، با قدرت از ملت و کشور حفاظت و حراست می کنند لذا هرگونه بیان نسنجیده که شائبه هایی بوجود آورد اقدامی ضد امنیت ملی محسوب شده و سازمان قضایی نیروهای مسلح در حیطه وظایف خود با آن برخورد قانونی می نماید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *