پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری ۳ نفر از سرکردگان داعش در مرز ایران

www.dustaan.com-داعشمجله انلاین دوستان :  حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: این سه نفر قصد انجام عملیات انتحاری در ایام پایانی ماه صفر در هیئت‌های مذهبی تهران را داشتند که دستگیر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه فردوس از جایگاه ارزشمندی در ارائه خدمات علمی،‌ حوزوی و دانشگاهی در دنیای اسلام، تشیع و ایران اسلامی برخوردار است، گفت: مردم فردوس مردم سخت‌کوشی هستند بنابراین باید قابلیت پیشرفت بسیار زیادی داشته باشند.

وی افزود: وحدت ملی ایران، قدرت‌های بزرگ جهان را در برابر عظمت ایران اسلامی وادار به اعتراف کرده است و مردم ایران اسلامی باید بدانند که وحدت عامل پیشرفت و آبادانی هر جامعه‌ای است.

وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید را دولت همراه با همه مردم و همه نقاط کشور دانست و تصریح کرد: موضوع راه‌آهن برای مردم شهرستان فردوس به رویا و آرمان تبدیل شده که این خواسته به حق مردم را پس از سفر به عنوان نماینده مردم شهرستان فردوس پیگیری می‌کنم.

علوی گفت: شرایطی مانند کاهش صادرات نفت، تحریم‌ها و افت تولید واحدهای صنعتی سبب مشکلاتی در روند خدمت دولت شده است.

وی همچنین به کاهش نرخ تورم اشاره کرد و یادآور شد: با نگاهی به قیمت‌ها در اردیبهشت ۹۲ نسبت به اردیبهشت ۹۱ متوجه تلاش دولت در کاهش روند قیمت‌ها می‌شویم.

وزیر اطلاعات علاوه بر قول مساعد برای پیگیری موضوع راه‌آهن گفت: موضوع بیمارستان جدید شهرستان فردوس که از پیشرفت ۷۵ درصدی نیز برخوردار است را نیز پیگیری می‌کنیم.

علوی افزود: امروز دولت به دنبال ایجاد امنیت برای همه مردم است و خطرات سر راه مردم را از بین می‌برد و این کار با همت و بیداری سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری سایر دستگاه‌های نظامی، انتظامی و دستگاه قضا است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه چرخ اقتصاد کشور باید به دست مردم به حرکت درآید، تصریح کرد: مردم خود کارآفرین هستند و دولت فقط به کارها سروسامان می‌دهد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *