چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

دستگیری پسر زورگیر با سماجت‌ های دخترانه

دختر دانشجو وقتی قصد رفتن به خوابگاه را داشت، در دام زورگیر خشن گرفتار شد. سماجت‌های این دختر بود که این سارق به دام افتاد. عقربه‌ها ساعت ٢ظهر سوم تیرماه را نشان می‌داد که سکوت خیابان آبان با فریادهای دزد دزد دخترجوانی شکسته شد. مردم وقتی با صحنه فرار پسر جوانی روبه‌رو شدند، به تعقیبش افتاده و روبه‌روی رستوران نایب دزد جوان زمینگیر شد.

%postname%

همین کافی بود تا تیمی از ماموران گشت پلیس درجریان این سرقت قرار گیرند و با دستگیرشدن دزد جوان دختر دانشجو به ماموران گفت: دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستم و داشتم به سمت خوابگاه می‌رفتم که ناگهان این پسرجوان از پشت به من حمله کرد.
متهم ٢٢‌ساله صبح چهارشنبه ٩ تیرماه پیش‌روی بازپرس علی وسیله ایردموسی قرار گرفت و از سرنوشت افیونی‌اش گفت: ٧‌سال است که در دام اعتیاد گرفتار شدم. اوایل هرویین می‌کشیدم اما دوسالی می‌شود که شیشه‌ای شده‌ام. سوابق کیفری زیادی دارم و بارها به جرم سرقت، ایراد ضرب و جرح و حمل موادمخدر به زندان رفته‌ام. آخرین‌بار به جرم سرقت لوازم داخل خودرو دستگیر شدم و پس از ۵ماه حبس عید فطر پارسال آزاد شدم.

 

از آن روز به بعد دیگر سمت خلاف نرفتم. حتی با کمک پدرم به کمپ رفتم تا مواد را ترک کنم اما نتوانستم. پدرم هم دیگر اهمیتی به من نمی‌داد. همین شد که تصمیم گرفتم دوباره خلاف کنم. وی ادامه داد: یک روز پیش از سرقت از دختر دانشجو با جوانی در نزدیکی متروی نواب آشنا شدم. او در پیک موتوری کار می‌کرد و پیشنهاد سرقت را خودش مطرح کرد. من هم به خاطر تهیه موادمخدر نیاز به پول داشتم و قبول کردم اما درست در نخستین سرقت‌ گیر افتادم و پولی نصیبم نشد.

 

متهم در ادامه گفت: من از همدستم اطلاعی ندارم و فقط ٢۴ساعت از آشنایی‌مان می‌گذشت. هیچ آدرس و مشخصاتی از او ندارم. بازپرس علی وسیله ایردموسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٣۴ دستور داد تا هومن برای تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تجسس‌ها برای دستگیری همدست فراری این متهم ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *