سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

درگذشت چاق ترین زن دنیا +تصاویر

مجله خبری دوستان : درگذشت چاق ترین زن دنیا ؛ ایمن عبدالعطی که ه چاق ترین زن دنیا شهرت داشت در بیمارستان بورجیل ابوظبی امارات درگذشت .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس بیانیه‌ای که مسئولان بیمارستان بورجیل در ابوظبی منتشر کرده‌اند، ایمن عبدالعطیزمانی حدود ۱۱۰۰ پوند (نزدیک به ۵۰۰ کیلوگرم) وزن داشت و پزشکان گفته بودند دلیل چاقی مفرط و بیش از حد وی عملکرد نادرست تیروئید اوست.

چاق ترین زن دنیا درگذشت +تصاویر

به گزارش مترو، او ماه می گذشته وارد امارات شده بود و تحت مراقبت یک گروه پزشکی ۲۰ نفره قرار گرفته بود. وی همچنین قبلا هم در هندوستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود تا ۶۰۰ پوند (بیش از ۲۷۲ کیلوگرم) از وزنش را کاهش دهند
با این حال، به گفته خواهرش، پزشکان پس از چندی از ادامه درمان اجتناب کردند،پزشکان هندی البته همان زمان گفتند که آنها کار خود را انجام داده‌اند. (جزئیات بیشتر درباره درمان‌های پیشین این زن مصری را می‌توانید ذیل همین خبر، یا در لینک ایمن احمد عبدالعطی بخوانید).

 چاق ترین زن دنیا درگذشت +تصاویر

چاق ترین زن دنیا درگذشت +تصاویر

چاق ترین زن دنیا درگذشت +تصاویر

چاق ترین زن دنیا درگذشت +تصاویر

درگذشت چاق ترین زن دنیا

پس از آن، خانواده وی تصمیم گرفتند ایمن را به بیمارستانی خصوصی در ابوظبی انتقال دهند. مقامات این بیمارستان اعلام کرده‌اند او قصد داشت پس از درمان کامل در این زمینه صحبت کند اما صبح امروز در ساعت ۴:۳۵ دقیقه وی از دنیا رخت بست.
اگرچه برخی خبرها مبنی بر فوت وی به سبب نارسائی کلیوی و بیماری قلبی منتشر شده، پزشکان گفته‌اند هنوز نمی‌توانند اظهار نظر کنند که مرگ وی دقیقا به چه دلیلی بوده است.

منبع: سلامت آنلاین

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *