سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

دردسر‌های شرب خمر ۲ مرد و یک زن در سه راه سیمان

جوانان شرور که پس از شرب خمر اقدام به ضرب و جرح مردم و خودزنی در وسط خیابان کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

ساعت ۰۰:۵۶بامداد ،‌ نوزدهم فرودین ماه،‌ طی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر درگیری در خیابان امام رضا(ع)، سه راه سیمان؛ واحد گشتی کلانتری ۱۷۳ امین آباد به محل اعزام که مشخص گردید ۲ نفر مرد به نام‌های “مهرداد و ” منصور” به همراه یک زن جوان(سارا) که برای شرب خمر به یکی از نقطه های کور جاده معدن رفته بوده اند با هم درگیر شدند.
در ادامه تحقیقات ماموران دریافتند که مهرداد، دوستش را مورد ضرب و جرح قرار داده و در همین حال ۲ نفرعوامل نگهبانی کارخانه سیمان که نظاره گر نزاع خونین افراد شرور بودند، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع می‌دهند.
” مهرداد” که متوجه حضور نگهبانان شده بود ، آنان را نیز باضربات چاقو مورد جراحت شدید از ناحیه صورت ، گردن و دست قرار داده و به محدوده سه راه سیمان متواری می شود.
نگهبانان سریعا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فیروز آبادی منتقل و عوامل کلانتری مهرداد را در حالی که در خیابان اقدام به خودزنی و عربده کشی می‌کرد، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان،‌ گفت: دومین متهم پرونده (منصور) که خودش را به بیمارستان هفت تیر رسانده بود، در آنجا دستگیر و زن جوان نیز در خودروی متهمان بازداشت می‌شود.
به گفته سرکلانتر نهم پلیس پایتخت، از داخل خودروی متهمان، یک عدد کاپشن نظامی، یک کمر بند نظامی، یک عدد دستبند اهنی، یک عدد دسته کلید به همراه ۱۰ عدد کلید دستبند، دو قبضه قبضه سلاح سرد اغشته به خون، چند دستگاه تلفن همراه کشف گردید.
گفتنی است، متهمان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحت عنوان شرارت و غصب عناوین در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *