پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

خواستگاری که به صورت ۲ خواهر اسید پاشیده بود دستگیر شد

مجله انلاین دوستان :    ساعت ۱۷ غروب شنبه ۹ آبان ماه در حوالی پل یالدور مرند دو خواهر هدف اسیدپاشی قرار گرفتند و پلیس مرند در عملیاتی تخصصی و در کمتر از ۲۴ ساعت مرد اسیدپاش را دستگیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی حسین فتحی دادستان مرند گفت: به دنبال ارسال گزارشی در بعدازظهر روز شنبه نهم آبان ماه به دادسرای مرند مبنی بر اسیدپاشی، بلافاصله دستورات قضایی درخصوص شناسایی و دستگیری عاملانآن صادر شد و پلیس توانست در کمتر از ۲۴ ساعت مرد اسیدپاش را دستگیر کند.
وی افزود: بررسیها نشان داد موضوع کاملاً جنبه شخصی داشته و هیچ گونه ارتباطی با مسائل امنیتی ندارد. هدف و انگیزه اصلی مرد جوان از اسیدپاشی شکست در خواستگاری بوده و چون یکی از دو خواهر با پی بردن به اینکه خواستگارش زن و بچه دارد و جواب منفی داده بود، اقدام به این عمل کرده است.
وی افزود: در این اسیدپاشی دو خواهر ۲۰ و ۲۲ ساله به نام رباب و رویا هدف قرار گرفته اند که هر دو به بیمارستان سینای تبریز انتقال یافته و براساس آخرین پیگیری ها هر دوی آنها پس از مشاوره چشم پزشکی در بیمارستان نیکوکاری در حال حاضر در بخش سوختگی در بیمارستان سینا بستری هستند تحت درمان قرار گرفتند. مرد اسیدپاش نیز با اقرار به جرم خود پشت میله های زندان افتاد.

دادستان مرند گفت: عامل اسیدپاشی به نام «ع.ر» را که با نقاب و عینک دودی اقدام به اسید پاشی کرده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.وی با اشاره به اینکه حال یکی از مصدومان مساعد است، تصریح کرد: یکی از خواهران که مرد اسیدپاش خواستگار وی بود از ناحیه چشم و صورت آسیب جدی دیده است که تحت مداوا قرار دارد.
فتاحی، با تقدیر از اقدام بموقع پلیس در شناسایی و دستگیری مجرم گفت: هرچند این حادثه شخصی بوده و جنبه امنیتی ندارد، ولی نفس عمل که بر هم زدن آرامش و امنیت روانی جامعه بود، علاوه بر پیگرد شخصی، پیگرد عمومی نیز خواهد شد.تقی کرمی، فرماندار ویژه مرند، نیز درباره حمله به این دو دختر جوان با اسید گفته «این موضوع جنبه کاملاً شخصی داشته و ربطی به مسائل جناحی ندارد.»وی گفت: این نخستین مورد اسیدپاشی در شهر مرند نیست. در مهرماه سال گذشته یک وکیل دادگستری در مقابل دادستانی مرند مورد حمله با اسید قرار گرفته بود.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. اعدام و اول با اسید اون جاش رو شستشو داد. کثافت و آشغال ……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *