دوشنبه , ۲۸ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵ بعد از ظهر به وقت تهران

دکتر جهانگیر و مهندس فتاح مهمان بیست و پنجمین قسمت ماه عسل شدند +تصاویر

دکتر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها و مهندس فتاح رییس کمیته امداد مهمان بیست و پنجمین قسمت ماه عسل شدند.

دکتر جهانگیر: مردم به ارزش ها وفادار ماندند

دکتر جهانگیر ؛ رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در ابتدای صحبتش با اعلام آمارهایی که درباره زندانیانی که برای آزادی اولویت داشتند گفت: تراکم بی کسی زیاد شده و آدم ها تنها هستند اما ما در جامعه ای زندگی میکنیم که ارزش هایمان اجازه نمیدهد که کسی به خاطر این جور مسائل در زندان بماند و فرهنگ دستگیری وجود دارد. شما حالا دیدید که مردم به این ارزش ها وفادار ماندند و با تمام وجود به همنوعانشان کمک کردند.

کمک رییس قوه قضاییه، وزیر دادگستری و رییس کمیته امداد به کمپین ماه عسل

دکتر جهانگیر در بخشی از برنامه با عنوان تایید کمپین آزادی زندانیان در ماه عسل از جانب نفرات اصلی و تصمیم گیرنده در روندهای قانونی کشور گفت: صادق لاریجانی ؛ رییس قوه قضاییه این کمپین را تایید و مبلغ ٢٠ میلیون تومان کمک کرد. مبلغ ١٠ میلیون تومان نیز وزیر محترم دادگستری به این عمل خیر اختصاص و درنهایت جنابِ اقای فتاح ؛ ریاست کمیته إمداد مبلغ ۵٠٠ میلیون تومان به کمپین آزادی زندانیان اختصاص دادند.

مهندس فتاح رییس کمیته امداد با حضور در برنامه ماه عسل درباره طرح محسنین گفت : حالا دیگر اینقدر روند عاطفه زیاد است که برخی خانواده ها چند حامی دارند به جای یکی.

مهندس فتاح: شاید دعای خیر مادر شما یا مردم بوده که حالا طرح محسنین اینقدر گسترده شده و برای خود ما باعث یک شور و شوق عجیبی شده است.

مهندس فتاح : آدمها از وقتی وارد این فضا میشوند و تکفل عزیزان را به عهده میگیرند میگویند زندگی مان از این رو به آن رو شده است و این حال خوب به وأسطه محسنین به وجود آمده است.

در برنامه امشب ماه عسل رئیس سازمان زندان‌ها و همچنین پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

پرویز فتاح در این برنامه به این موضوع اشاره کرد که با راه اندازی طرح محسنین و پیگیری آن از طریق برنامه ماه عسل کمک‌های زیادی جذب شد و بیش از آن چه مد نظر بود برای نیازمندان حامی مالی فراهم شد.

فتاح همچنین به این موضوع اشاره کرد که به دلیل زیاد بودن حامی مالی چنین امکانی وجود دارد که برخی افراد نیازمند حتی بیشتر از یک حامی مالی داشته باشند این گونه بیش از مبلغ ۵۰ هزار تومانی که به آن اشاره شده بود کمک دریافت می‌کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *