پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

با چهار میلیون دلار صاحب یک شهر در امریکا شوید!

یکی از شهرهای خالی از سکنه امریکا در ایالت اورگن، به قیمت ۳٫۸۵ میلیون دلار برای فروش گذاشته شده است!

www.dustaan.com-dustaan.com-شهر تیلر

یک شهر ایالت اورگن آمریکا که هم اکنون خالی از سکنه شده ، به فروش گذاشته شده است.

به گزارش العالم، (قابل توجه غولهای ثروت) شهر “تیلر”، در ایالت اورگن آمریکا، تنها با قیمت سه و نیم میلیون دلار به فروش گذاشته شده است. با پرداخت تنها ۳۵۰ هزار دلار اضافه، شما می توانید مدرسه قدیمی را هم بخرید.
این شهر تقریبا خالی از سکنه، شهری ثبت نشده در حدود ۲۲۵ مایلی (۳۶۲ کیلومتری) در جنوب پورتلند است که ابتدا در سال ۲۰۱۵ به فروش گذاشته شد، اما به گفته “گرت زولر” ، صاحب زمین و حیات وحش، این منطقه شامل ساختمانی که بعنوان مدرسه درنظر گرفته شده بود، نمی شود. شرکت املاک و مستغلات قصد دارد این شهر ۱۰۰ هکتاری را به فروش برساند.
این معامله، با قیمت کاهش یافته ، شامل شش خانه و آپارتمان، ابزار صنعتی و تجاری، و ساختمانی است که یک بار با یک ایستگاه گاز و فروشگاه عمومی قرارداد بسته بود. با اضافه شدن یک مدرسه در مجاورت آن ، مجموعه تاپ و سرسره و اسباب بازی کودکان، مبلغ آن به ۳٫۸۵ میلیون دلار بالغ می شود.
حدود ۲۵۰ نفر در مناطق اطراف آن زندگی می کنند. اما صرف نظر از خانواده هایی که صاحب ملک هستند و در حال حاضر در حال فروش هستند، تنها دو تن از ساکنان در “تیلر” باقی می مانند، یکی معلم سابق که در کنار مدرسه زندگی می کند، و دیگری کشیش کلیسای محلی . “زولر” در مصاحبه تلفنی روز دوشنبه گفته خانه های این دو نفر، فروشی نیست.
به گفته وی، روند تخلیه این شهر از زمانی آغاز شد که تولید و عرضه هیزم در مناطق اطراف آن کاهش یافت و تنها آسیاب شهر تعطیل شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *