چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

خانم میلیاردرفرزندش را به پرورشگاه داد!+عکس

مجله انلاین دوستان :  صدای روسیه:”مونیکا کالومبیانو” شهروند ۲۶ ساله ی کشور رومانی، پسر بچه ای ۳ ساله که پدر و مادرش او را رها کرده بودند را پس از فرزند خواندگی، به دلیل اینکه او شب هنگام بسیار بلند گریه کرد، به پرورشگاه بازگرداند. این پسر بچه تنها کمتر از یک شبانه روز را در کاخ این زن و شوهر میلیارد بسر کرد.

به نوشته ی “The Daily Mail “، این پسربچه به صورت کاملا مخفیانه و محرمانه ای بار دیگر به یتیم خانه بازگردانده شد.

ماجرا از این قرار است که خانم مونیکا حدودا ۶ سال پیش با ازدواج با میلیاردری ۵۶ ساله به نام “ایرینل کالومبیانو” به سوژه ای داغ در میان رسانه های محلی تبدیل شد. او برای اینکه از دست خبرنگاران سمجی که او را ازدواج به خاطر پول متهم می کردند خلاص شود، شروع به فعالیت در امور خیریه نمود.

برای مثال، مونیکا همیشه به یکی از پرورشگاه های شهر بخارست سر می زد و از احوال کودکان یتیم جویا می شد. در یکی از این بازدیدها، او با پسر بچه ای ۳ ساله به نام “الکس گابریل” آشنا می شود و به شدت به او علاقه پیدا می کند. مدتی پس از این دیدار، مونیکای ۲۶ ساله به صورت رسمی اعلام می کند که قصد دارد این پسر را به فرزند خواندگی خود دربیارد.

خانم میلیاردرفرزندش را به پرورشگاه داد!+عکس
خانم میلیاردرفرزندش را به پرورشگاه داد!+عکس

وی در مصاحبه ای با خبرنگاران در این رابطه اعلام کرد:

“بچه ها نباید در پرورشگاه زندگی کنند. من کاری می کنم که الکس کوچولو بتواند زندگی خوبی داشته و هیچ کمبودی را احساس نکند. گذشته از همه اینها، من به او مهمترین چیز در زندگی هر انسانی یعنی عشق والدین به فرزندان را هدیه خواهم کرد.”

هنگامی که تمامی مدارک لازم به امضا رسید. مونیکا و الکس راهی کاخ مجلل خانواده ی کالومبیانو شدند. ولی متاسفانه رابطه ی میان آنها مدت زیادی دوام نیاورد. شب هنگام الکس به خاطر حضور در مکانی نا آشنا نتوانست بخوابد و آواز گریه و هق هق او در کل کاخ پیچید. مونیکا بدون اینکه تلاشی برای آرام کردن او بکند، مخفیانه دستور داد تا الکس ۳ ساله را به پرورشگاه بازگرداند.

آقای “استفان کریستوفر” تاجر و از خیران مشهور رومانی در رابطه با این عمل گستاخانه و وقیح خانم مونیکا می گوید:

“هرچه که بود این اتفاق افتاد. ولی مدتی نگذشت که مونیکا، هم ثروت هنگفت و هم همسر خود را از دست داد.”

ولی تنهایی او زیاد طول نکشید. به نوشته ی “The Daily Mail “، معشوقه ی میلیارد جدید مونیکا، یک ماشین ۱۵۰ هزاردلاری به او هدیه کرد.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *