پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴ قبل از ظهر به وقت تهران

خاطره شنیدنی اقای بازیگر از هندوانه سفید شب یلدا

عباس غزالی بازیگری که با حضور در سریال موفق «وضعیت سفید» به شهرت رسید در گفت و گویی که داشت از خاطرات شب یلدا خود گفت.

خاطره جالب عباس غزالی از هندوانه سفید شب یلدا که برای همسرش برد
عباس غزالی بازیگر سینما تلویزیون در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پیشاپیش یلدا را به مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم شب خاطره‌انگیزی برای همه باشد. حال و هوای بی‌نظیری در طولانی‌ترین شب سال حاکم است، همه در کنار خانواده، بزرگ‌ترها لحظات درخشانی را ثبت می‌کنند.
وی ادامه داد: تنها خواهشی که از خودم و همه دارم این است که از فضای مجازی در شب یلدا دور باشیم، فقط یک لحظه از آن برای ثبت یک فریم عکس دورهمی یا سلفی استفاده کنیم.

غزالی تصریح کرد: هدف این شب بیشتر این است که نزدیک‌ترین افراد خانواده همیشه کنار هم هستند اما فضای مجازی ما را از هم دور کرده است و می‌توانیم شب یلدا کنار هم باشیم.

بازیگر فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در خصوص خاطره شب یلدا بیان کرد: خاطرات زیادی دارم، با همسرم نامزده کرده بودم و قرار بود در شب یلدا در کنار خانواده آنها باشم. من به دلیل فیلمبرداری نتوانستم حضور پیدا کنم اما به خاطر اینکه قول داده بودم هندوانه را تحویل دادم اما مسئولیت عجیبی بود و نمی‌دانستم این مسئولیت قرار است به بحران تبدیل شود.

وی تصریح کرد: من هم یک مرخصی کوچکی گرفتم و هندوانه را به دست آنها رساندم و سر کار برگشتم، بعد دیدم پشت سر هم گوشیم زنگ می‌زند و بعد از قاچ کردن هندوانه متوجه می‌شوند هندوانه سفید است (خنده). خدارو شکر کردم که من نبودم چرا که در دیدار اول خجالت می‌کشیدم، و این خاطره‌ای بود که دوست داشتم به شما بگویم.

غزالی در خصوص ماندگاری آئین شب یلدا عنوان کرد: فرهنگ چند هزار ساله ما خیلی قدمت دارد و باید فلسفه این آداب و رسوم را در شب یلدا از بزرگترها سوال کنیم. حتی در این شب ما جوانان می‌توانیم از تجربیات بزرگترها استفاده کنیم در این روزها آستانه صبر و تحمل جوانان پایین آمده است و با گوش دادن به تجربه آنها آینده‌نگری خوبی خواهیم داشت و برای ما ضرر ندارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم همه ایرانیان هر جا که هستند سرشار از موفقیت و سربلند باشند و همه قدر بزرگترها را بدانیم همچنین کسانی که عزیزان خود را از دست دادند روحشان شاد و در شب یلدا رفتگان را فراموش نکنیم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *