پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

روش عجیب برای حمل مواد مخدر در دربند تهران

مردی که در حال حمل چندین کیلوگرم مواد مخدر در دربند تهران بود، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

http://media.qudsonline.ir/Original/1395/03/01/IMG10043290.jpg
روش عجیب برای حمل مواد مخدر در دربند تهران

مردی که به شیوه‌ای غیرمتعارف و عجیب در حال جابه‌جایی چندین کیلوگرم مواد مخدر در دربند تهران بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دستگیری فردی که چندین کیلوگرم مواد مخدر را در یک گونی گذاشته و در حال حمل آن بود در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند مشخص شد که فردی در محله دربند مدتی است که اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت افزود: بر این اساس، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت که طی آن، مشخص شد؛ مظنون به تازگی اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر در منزل خود می‌کند و تعدادی افراد نیز در منزل او تردد دارند.

وی ادامه داد: ظهر دیروز مأموران کلانتری، برای انجام تحقیقات دقیق و کامل به محل سکونت مظنون مراجعه کرده و مشاهده کردند، فرد مذکور، در حالی که یک کیسه از جنس گونی در دست دارد و به طرف منزل خود در حال حرکت است.

این مقام انتظامی افزود: فرد مظنون با دیدن مأموران پلیس از محل متواری شد. ولی مأموران توانستند، وی را پس از تعقیب و گریز و انجام عملیات پلیسی دستگیر کنند. در بازرسی بدنی و وسایل همراه او مقدار ۳ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده جهت بررسی بیشتر و سیر مراحل قضایی به کلانتری انتقال داده شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *