پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

انتقاد روزنامه جوان از رانندگی رئیس جمهور با ماشین برقی

انتقاد روزنامه جوان از رانندگی دکتر حسن روحانی با ماشین برقی…

 

روزنامه جوان در شماره امروزخود نوشت: اگر دو رئیس‌جمهور داشته باشیم که یکدیگر را در همه چیز و همه جا و هر زمان «متهم» می‌کنند و اگر هوای آلوده پایتخت می‌خواهد رکورد قرن را بزند، تنها چیزی که شما را بیشتر از آن هوای آلوده آزار می‌دهد، گرفتن عکس یادگاری با ماشین‌های برقی است!

احمدی‌نژاد سال‌ها پیش با خودروی برقی عکس یادگاری گرفت، لابد برای اینکه بگوید می‌خواهد تهران را از لوث وجود ماشین‌های دودزا نجات دهد و به مردم تنفس تازه دهد و ایران را سرافراز کند و چه و چه. اما هرگز پای ماشین‌های برقی به خیابان‌ها باز نشد. حالا روحانی هم در روز هوای پاک، همین کار را می‌کند، هم در راهبرد و هم در روش شبیه رئیس سابق است. با آنکه از او خیلی بدش می‌آید و همه کاسه کوزه‌ها را حتی در ماه‌های پایانی دولتش سر او می‌شکند، اما درست مثل او پشت فرمان ماشین برقی می‌نشیند و گاز می‌دهد،  بدون دود! او می‌داند که چیزی به انتخابات نمانده و نمی‌تواند دست روی دست بگذارد تا با ماشین برقی هیچ عکس یادگاری نداشته باشد. باید مثل احمدی‌نژاد عمل کرد؛ مثل خود خود او.

پوپولیسم ماشین برقی دودش به چشم ملت ایران می‌رود. ماشین برقی دود ندارد اما رفتار مسئولان ما حسابی دودزاست! سال‌ها بعد عکس روحانی با ماشین برقی در آرشیو رؤسای جمهور ما در کنار عکس احمدی‌نژاد غبار فراموشی می‌گیرد اما خیابان‌های پایتخت همچنان در دود موتورها و خودروهای دودزا غرق می‌شود زیرا نه خودروساز لگن‌ساز ما و نه واردکننده و حتی تولیدکننده بنزین و نه حتی دولتی که از یارانه بنزین سودها می‌برد و نه بسیاری دیگر که بخشی از مافیای بزرگ خودروهای بنزینی هستند، همه و همه عملگراهای واقعی ماشین‌های غیربرقی هستند نه پوپولیست‌های ماشین‌برقی!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *