جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ قبل از ظهر به وقت تهران

جیب بر ۵۶ ساله پایتخت به دام افتاد +تصاویر

سارق ۵۶ ساله ای که چندین بار توسط نیروهای پلیس به خاطر جیب بری و دزدی بازداشت شده بود، مجدد در محدوده محله رازی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت ۱۰ صبح مورخه ۱۴/۱۰/۱۳۹۵ ، سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با مراجعه به مأمورین کلانتری ۱۱۵ رازی به آنها اعلام کرد که یک سارق جیب بر ،  به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید شده و در حال فرار است .

 

با راهنمایی این شخص ، مأمورین کلانتری پس از متوقف نمودن خودرو پراید مذکور اقدام به دستگیری سرنشین آن کردند ؛ همزمان چند تن از مسافرین اتوبوس بی آرتی خط خاوران – آزادی نیز به مأمورین کلانتری ۱۱۵ رازی مراجعه نموده و ضمن شناسایی سارق عنوان داشتند که اموال آنها شامل گوشی تلفن همراه و محتویات کیف های دستی شان توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته است .

  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “جیب بری” و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۱ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

اظهارات راننده موتورسیکلت : 

راننده موتورسیکلت به عنوان شاهد صحنه فرار متهم ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “در حال تردد با موتور بودم ؛ متوجه شدم عده ای از مسافرین اتوبوس BRT  فردی را تعقیب می کنند ؛ این شخص در حین فرار اقدام به رها کردن یک کیف دستی کرد تا شاید مردم او را تعقیب نکنند ؛ زمانیکه به من رسید از من خواست تا او را از آنجا دور کنم اما من که متوجه ی هویت او به عنوان سارق شده بودم ، دستش را گرفتم تا مانع فرارش شوم اما او پس از فرار از دست من ، سوار یک دستگاه خودرو پراید عبوری شد و پا به فرار گذاشت ؛ به تعقیب پراید رفتم تا اینکه کمی جلوتر از ایستگاه چهار راه شاپور با مشاهده گشت پلیس ، موضوع را به مأمورین اطلاع داده و آنها نیز با تعقیب خودرو مذکور موفق به دستگیری سارق شدند ” .

  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار جیب بری : 

با بررسی سوابق متهم “حسن . ف” ( ۵۶ ساله ) مشخص شد که او یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت به شیوه جیب بری است که از سال ۱۳۸۶ تاکنون ، بارها دستگیر و روانه زندان شده است .

 

در بررسی پرونده سرقت های مشابه به شیوه جیب بری ، تعداد دیگری از شکات و مالباختگان که دقیقا به همین شیوه وشگرد ( سرقت به شیوه جیب بری در اتوبوس های BRT ) مورد سرقت اموال ( محتویات کیف و گوشی تلفن همراه ) قرار گرفته بودند ، شناسایی و پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگی موفق به شناسایی متهم شدند .

  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و بویژه شناسایی شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حر – انتهای خیابان ۱۲ فروردین مراجعه نمایند ” .

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *