پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

جنگ عربستان با ایران علنی شد

با اتفاقاتی که باشگاه النصر برای کاروان ذوب آهن در سفر به دبی رقم زد جنگ عربستانی ها با فوتبال ایران که از ماه ها قبل آغاز شده بود، علنی شد.

کاروان ذوب آهن که قرار بود از اصفهان به صورت مستقیم به دبی پرواز کند با تاخیر یک ساعته پرواز ایرلاین طرف قرارداد و معطلی چند ساعته در سالن ترانزیت فرودگاه در شرایطی به دبی رسید که خستگی و فرسودگی این سفر حسابی در چهره تک تک بازیکنان و اعضای کاروان تیم دیده می شد.

با این وجود یحیی گل محمدی که طبق برنامه باید شاگردانش را تمرین می داد بنا به هماهنگی های انجام شده از فرودگاه تیم را به کمپ تمرینی باشگاه الاهلی در مرکز دبی برد و به مدت ۹۰ دقیقه با شاگردانش در زمین تمرین شماره ۳ ورزشگاه الاهلی کار کرد. ذوبی ها که به شدت خسته و فرسوده بودند بعد از تمرین به امید این که به هتل رفته و حسابی مشغول استراحت خواهند شد اما غافل از این که تازه دردسرهای آنها در دبی از اینجا شروع خواهد شد!

در شرایطی که برای ذوب آهن هتل پنج ستاره موونیک دبی در نظر گرفته شده بود وقتی سرپرست تیم طبق رسم معمول برای دریفات اتاق ها به رزروشن هتل مراجعه کرد متوجه شد باشگاه النصر به عنوان میزبان هزینه ای برای اقامت کاروان ذوب آهن پرداخت نکرده و تیم اصفهانی نمی تواند در هتل اقامت کند. ذوبی ها که از این کارشکنی حریف سعودی جا خورده بودند بعد از یکی دو ساعت چانه زنی و تماس با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به جایی نرسیدند تا بالاجبار یکی از عوامل اجرایی باشگاه با پرداخت مبلغی در حدود ۱۵ هزار دلار اتاق ها را برای اعضای تیم رزرو کرد.
یحیی گل محمدی و ذوبی ها که از دیدن این اتفاقات حسابی شوکه شده بودند بعد از نزدیک به نصف روز سرگردانی و تمرین بالاخره صاحب اتاق در هتل شدند تا به استراحت پرداخته و برای بازی فرداشب با النصر آماده شوند.در این بین قرار شد ،باشگاه ذوب اهن شکوائیه ای را تنظیم و به محل کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند گرچه هیچ کدام از مسئولان این باشگاه امیدی به نتیجه دادن این شکایت نداشتند چون سمبه سعودی ها در afc پرزورتر از ایرانی ها است!
عربستانی ها که پیش از این با گرفتن میزبانی لیگ قهرمانان و برگزاری بازی در کشور ثالث نشان داده بودند چه خصومتی با فوتبال ایران دارند حالا در میزبانی در کشوری که خود انتخاب کرده بودند اهمال کاری و کارشکنی کردند و این می طلبد تا فدراسیون فوتبال ایران برای یک بار هم شده به صورت جدی از حق و حقوق باشگاه هایش در این راه دفاع کرده و تا آخر پیگیر شکایتش از این رفتار سعودی ها باشد.مسلما اگر در این جنگی که سعودی ها ناجوانمردانه بر علیه فوتبال ایران به راه انداختند این بار سربلند و پیروز بیرون بیاییم دیگر مقامات این کشور جرات نخواهند کرد به هر بهانه ای اعتبار فوتبالی ایران را زیر سئوال ببرند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *