چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

جنایت در مقابل چشم دوربین های مداربسته بیمارستان

عاملان تیراندازی منجر به جنایت در منطقه سعادت آباد توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،در ساعت ۲۱:۳۰ مورخه ۲۲/۰۹/۱۳۹۵ وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جنایت در منطقه سعادت آباد – مقابل بیمارستان عرفان ، به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اعلام شد .
با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که فردی ۳۶ ساله بنام آروین بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پشت سر به قتل رسیده است .
پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
شکار تصویر صحنه جنایت :
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل جنایت اطلاع پیدا کردند که جنایت دقیقا در مقابل دوربین های مداربسته بیمارستان بوقوع پیوسته است ؛ بلافاصله تصاویر ضبط شده ی دوربین های مداربسته بیمارستان موردبررسی قرار گرفت و صحنه ی نحوه وقوع جنایت از چندین زاویه ، در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
%postname%
با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول به دلیل پنچر شدن لاستیک خودرو شخصی اش به روشنایی مقابل درب ورودی بیمارستان مراجعه ، در حین تعویض لاستیک خودرو شخصی با صورت پوشیده به او نزدیک و با خارج کردن اسلحه کمری از داخل یک پاکت [ظاهرا] تبلیغاتی ، از ناحیه پشت سر مورد اصابت دو گلوله قرار گرفته و قاتل پس از ارتکاب جنایت ، به سرعت از محل خارج و با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ و بهمراه همدستش ( راننده پراید ) از محل متواری شده است .
ارتکاب جنایت در مسیر باشگاه ورزشی :
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ، همزمان با بررسی دقیق تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته به تحقیق از خانواده مقتول پرداخته و اطلاع پیدا کردند که مقتول ، متأهل ، پدر دو دختر ۱۰ ساله و ۱۸ ماهه ، مترجم زبان انگلیسی بوده و محل کارشنیز در محدوده دانشگاه تهران قرار داشته است .
%postname%
تحقیقات پلیسی حکایت از آن داشت که مقتول دارای حسن شهرت در میان اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و همسایگانش بوده و هیچگونه سابقه درگیریو اختلاف شخصی و یا مالی با کسی نداشته است ؛ همچنین در ادامه ی تحقیقات مشخص شد که مقتول دارای سابقه فعالیت ورزشی در رشته والیبال بوده و شب وقوع جنایت نیز قصد داشته تا به یک سالن ورزشی در شهرک امید در شرق تهران مراجعه نماید و دقیقا به همین دلیل از محل سکونتش در منطقه سعادت آباد خارج شده که در حین رفتن به سمت سالن ورزش ، به قتل رسیده است .
دستگیری راننده پراید :

کارآگاهان %

امتیاز دهید!