پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

جسد مردی که بعد از ۲۰ سال از رودخانه بیرون کشیده شد!

بقایای بجا مانده از جسد مردی ناشناس پس از حدود بیست سال ، از رودخانه زاب در حاشیه یکی از روستا های سردشت بیرون کشیده شد.

ایران نوشت:بقایای جسد مرد ناشناس که ۲۰ روز پیش زمان برداشت شن و ماسه از رودخانه «زاب» در حاشیه روستایی از توابع سردشت توسط اهالی و کارگران کارخانه شن و ماسه پیدا شده بود، شناسایی شد.

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سردشت دراستان آذربایجان غربی دراین باره گفت: پس از بررسی موضوع و انتقال بقایای جسد برای تشخیص هویت، مشخص شد که ۲۱ سال قبل این فرد به همراه دوستانش به حاشیه رودخانه زاب رفته بودند که وی به داخل آب سقوط کرده و با‌وجود جست‌و‌جوهای فراوان، جسد پیدا نمی‌شود.

سرهنگ فیض‌الله علیزاده با اشاره به اینکه دی.ان.ای فرد یاد شده برای شناسایی دقیق به ارومیه ارسال شده بود، اظهار کرد:دربررسی‌ها مشخص شد جسد متعلق به ابراهیم پژمان متولد سال ۵۱ -اهل روستای «نلوسه» در ۲۵ کیلومتری شهر سردشت است که سال ۷۴ در حوالی روستای بیشاسب از توابع بخش وزینه در رودخانه زاب افتاده و غرق شده بود.این جسد زمانی که کارگران کارخانه برداشت شن و ماسه در جوار رودخانه زاب مشغول کار بودند کشف شد.ضمن اینکه خانواده متوفی به محض اطلاع با مراجعه به نیروی انتظامی و طی مراحل قانونی جنازه را برای تدفین تحویل گرفتند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *