پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

جزئیات قدم زدن دختر برهنه در یکی از خیابانهای شیراز

مجه انلاین دوستان :  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: خانمی که در ایام نوروز در شهرک گلستان شیراز اقدام به کشف حجاب کامل کرده بود دچار جنون ادواری است.

dusaan.com-جزئیات قدم زدن دختر عریان در خیابانهای شیرازباشگاه خبرنگاران/ طهماسب یزدانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز بعد‌از‌ظهر امروز در نشست هفتگی جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: روز ۱۲ فروردین در فضای مجازی دعوتی از سوی جریانات معلوم‌الحالی برای کشف حجاب انجام‌شده بود.

وی افزود: در این راستا بنا بود عده‌ای لخت و برهنه وارد خیابان‌ها و معابر شوند که در شهرک گلستان نیز یک مورد اتفاق افتاده بود.
این مقام قضایی ادامه داد: در این شهرک خانمی به‌صورت عریان به خیابان آمده بود که پرونده این فرد با توجه به توزیع عکس و فیلم آن در فضای مجازی و حساسیت ایجادشده، با جدیت پیگیری و این خانم مجرد دستگیر شد.
وی اضافه کرد: پس از دستگیری مشخص شد که وی از نظر وضع روانی بیمار بوده و باید در بیمارستان ابن‌سینا بستری شود و پزشکان گفته نزدیکان این خانم مبنی بر جنون ادواری را تائید کردند.
یزدانی همچنین گفت: دشمنان نظام نسل‌کشی را در دستور کار قرار داده‌اند که یکی از وسیله‌ها در این راستا شیوع ماهواره، بدحجابی و ماده مخدر است.
دادستان شیراز در مورد قلیان‌کشی نیز گفت: شیراز به‌عنوان شهر علما و فضلا و ۱۵ هزار شهید دفاع مقدس، شهر حافظ و سعدی و سومین حرم اهل‌بیت، نباید به‌عنوان قلیان‌کشی شهره شود.
یزدانی اضافه کرد: ما به نیروی انتظامی دستور اکید دادیم که با مصرف قلیان در معابر عمومی و پارک‌ها برخورد شده و جمع‌آوری شود.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *