سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۵ قبل از ظهر به وقت تهران

جزئیات دستگیری خواننده رپ به اتهام قتل در ونک +عکس

خواننده رپ به اتهام قتل همسر مادرش در خیابان ونک تهران دستگیر شد.

رکنا: دستگیری خواننده رپ به اتهام قتل همسر مادرش در ساعت ۱۵ مورخه۲۸ مرداد ۱۳۹۶ و ازطریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان …. به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد.
خواننده سرشناس رپ

 جزئیات دستگیری خواننده رپ به اتهام قتل در ونک

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.
متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا (متولد ۱۳۷۲) مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.
همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم مظنون پرونده ( حمیدرضا ) ، در ساعت ۱۵ مورخه ۲۸ مرداد به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه نمود و خودش را به مامورین معرفی کرد.
با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد. او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شده است .
حمیدرضا در اظهاراتش عنوان داشته است که مورخه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ زمانیکه وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش ( متوفی ) درگیر شده ؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم .
سرهنگ کاراگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت: پسر همسر متوفی در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار داشته و تحقیقات از وی در مراحل مقدماتی قرار دارد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *