پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴ قبل از ظهر به وقت تهران

تمسخر “داعش” توسط همجنسگرایان مرد اسرائیلی! +عکس

مجله انلاین دوستان :  به گزارش شیعه آنلاین، چند روز پیش در باشگاه “هآومان ۱۷” در تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی همجنسگرایان اسرائیلی مراسمی برگزار کردند.

تمسخر "داعش" توسط همجنسگرایان مرد اسرائیلی! +عکس
تمسخر “داعش” توسط همجنسگرایان مرد اسرائیلی! +عکس

نکته قابل توجه در این مراسم این بود که آنان گروهک «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به “داعش” را مورد تمسخر قرار دادند تا دقایقی بخندند و لحظات خوشی را بگذرانند.
در این نمایشی چند دقیقه ای برگزار شد و در آن شیوه سر بریدن که توسط نیروهای تروریستی “داعش” انجام می گیرد مورد تمسخر قرار گرفت.
کیلیپ این نمایش ساعاتی بعد از پایان یافتن مراسم همجنسگرایان، در فضای مجازی منتشر شد و به سرعت میان کاربران صهیونیست دست به دست شد و واکنش های بسیار زیادی را به همراه داشت.
برخی کاربران با این کار موافقت کرده و تمسخر “داعش” به این شیوه را تأیید کردند اما گروهی دیگر این اقدام را تبلیغی برای “داعش” تلقی کردند.
اما یکی از برگزار کنندگان این نمایش با انتشار مطلبی در صفحه شخصی فیس بوکش، به منتقدان این اقدام پاسخ داده و نوشت: نیروهای “داعش” با انتشار کیلیپ سر بریدن، تلاش می کنند افکار عمومی جهان را به وحشت بیندازند لذا به نظر ما بهترین راه برای مقابله با آنها برای اینکه نتوانند به این هدفشان دست یابند، به تمسخر کشیدن اقدامشان است لذا چنین نمایشی را ساختیم تا همگان به اقدام “داعش” بخندند و نترسند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *