چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ بعد از ظهر به وقت تهران

تمامی بازیگرانی که به خاطر دریافت اسکار برهنه شدند!

مجله انلاین دوستان : بازیگران هالیود تمام زندگی خود را با تمرکز بر موضوع چگونگی دریافت بهترین جایزه اسکار سپری می‌کنند.

یاهو نیز در گزارشی به موضوع برهنگی در فیلم های هالیوودی و تاثیر آن در دریافت جایزه بهترین بازیگر به افرادی که از برهنگی در نقش های خود استفاده می‌کنند اشاره دارد.

تمامی بازیگرانی که به خاطر دریافت اسکار برهنه شدند!
تمامی بازیگرانی که به خاطر دریافت اسکار برهنه شدند!


در این گزارش آمده است: مرکز آموزش بازیگری با فراموش کردن متودهای گذشته در این باره می‌گوید که ما اینجا هستیم تا به شما سریعترین راه دریافت جایزه اسکار را بگوییم. این راه کار همانطور که در خصوص زنان تاثیر دارد همانقدر نیز درباره مردان نتیجه بخش است. 

در ادامه به بازیگرانی که با برهنگی در فیلم های هالیود به بخش جوایز اسکار راه یافته و جوایز آن را دریافت کردند اشاره می‌کنیم.

۱- «کیت وینسلت» در فیلم «ریدر» برهنه شد و جایزه بهترین بازیگر را در اسکار سال ۲۰۰۸ دریافت کرد.در حالی که وینسلت همواره در تمامی فیلم های که ایفای نقش کرده است پشیتاز بود اما پنج بار نامزدی وینسلت برای دریافت جایزه اسکار نمیتواند اتفاقی باشد. وی در این فیلم که به موضوع هلوکاست اختصاص دارد در مقابل بهترین بازیگر مرد اسکار قرار گرفت. وینسلت در بخش های از این فیلم برهنه می شود.

۲- «هولی هانتر» دیگر بازیگر هالیودی است که با برهنه شدن در فیلم «پیانو» محصول سال ۱۹۹۳ جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. پیانو رای مثبت جایزه اسکار را برای نشان دادن یک دوره از زندگی یک زن لال که برای فائق شدن بر ناتوانی و سختی های موجود در زندگی اش به وسیله موسیقی با دخترش ارتباط بر قرار می کند. این زن در بسیاری از بخش های این فیلم برهنه است.

۳- «چارلز ترون» با برهنه شدن در فیلم «مونستر» محصول سال ۲۰۰۳ جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد.

۴- «هال بری» با بازی در فیلم «مونسترز بال» محصول سال ۲۰۰۱ و برهنگی توانست جایزه بهترین بازیگر اسکار را به خود اختصاص دهد. وی در این فیلم نقش زنی را ایفا می کند که به تازگی بیوه شده و رابطه ای را به تازگی با مردی که همسرش را اعدام کرده آغاز می کند. برهنگی و روابط زناشویی بال در این فیلم در بخش های مختلفی از آن دیده می شود.

۵- «گلندا جکسون» با بازی و برهنگی در فیلم «زن عاشق» محصول سال ۱۹۶۹ جایزه بهترین بازیگر اسکار را دریافت کرد.

۶- «کوبا گودینگ» بازیگر مرد فیلم «جری ماگویر» محصول سال ۱۹۹۶ که جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد. وی در بخش های متفاوتی از این فیلم برهنه بود.

۷- «فای دوناوی» با برهنگی در فیلم «شبکه» محصول سال ۱۹۷۶ جایزه بهترین بازیگر مراسم اسکار را دریافت کرد.

۸- «گوینس پالترو» با بازی و برهنگی در فیلم «شکسپیر عاشق» محصول سال ۱۹۹۸ جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد.

۹- «جن فوندا» با بازی و برهنگی در فیلم کلوت محصول سال ۱۹۷۱ و «بازگشت به خانه» در سال ۱۹۷۸ جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد.

۱۰- «کوین اسپس» با بازی و برهنگی در فیلم «زیبایی آمریکا» محصول سال ۱۹۹۹ جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد.

۱۱- «جولی کریستی» با بازی و برهنگی در فیلم «عزیزم» محصول سال ۱۹۶۵ جایزه بهترین بازیگر را در اختیار گرفت.

۱۲- «جولیت بینوچه» با بازی و برهنگی در فیلم «بیمار انگلیسی» محصول سال ۱۹۹۶ جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد.

۱۳- «راچل ویسز» با بازی و برهنگی در فیلم «باغبان ماندگار» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را در مراسم اسکار به خود اختصاص داد.

۱۴- «جسیکا لانگ» با بازی و برهنگی در فیلم آسمان آبی محصول سال ۱۹۹۴ جایزه بهترین بازیگر اسکار را به خود اختصاص داد.

۱۵- «کریس کوپر» نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که با برهنگی در فیلم «اقتباس» محصول سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین بازیگر نقش مکل را از اسکار دریافت کرد.

نامه نیوز

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *