جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱ قبل از ظهر به وقت تهران

تغییر فرماندار مشهد ارتباطی با موضوع لغو سخنرانی علی مطهری ندارد

سید جواد حسینی, معاون استاندار خراسان رضوی تاکیدکرد که تغییر فرماندار هیچ ارتباطی با لغو سخنرانی علی مطهری نداشته است و این حکم ۱۰ روز قبل صادر و به استان ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تغییر فرماندار مشهد ارتباطی با موضوع لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس ندارد، گفت: حکم فرماندار جدید این شهرستان از ۱۰ روز قبل صادر و به استان ابلاغ شده است.

سید جواد حسینی یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا، با تکذیب شایعات مطرح شده در فضای مجازی و برخی سایتها در این خصوص، افزود: به دلیل آنکه محمد رحیم نوروزیان فرماندارجدید مشهد سفر کربلا را در پیش داشت، معارفه وی به بعد از این سفر موکول شد.

وی افزود: فرماندار مشهد فردا باز می گردد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قبلی مراسم تودیع و معارفه فرماندار مشهد در روز سه شنبه آینده برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: حکم فرماندار مشهد در پی ارتقا فرمانداری مشهد با عنوان معاونت استاندار و فرماندار مشهد ابلاغ شده است.

حسینی تاکید کرد به طور طبیعی فرآیند جابه جایی فرمانداران یک ماه زمان می برد و حکم فرماندار جدید به دلیل بازنشستگی رضا منصوری فرماندار مشهد صادر گردیده است.

وی گفت: فرماندار جدید محمد رحیم نوروزیان خواهد بود که پیش از این در سمت معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی خدمت می کرد.

سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز به دستور دادستان مشهد لغو شد و همین امر شایعه برکناری فرماندار مشهد در برخی فضاهای مجازی و سایتها را باعث شد.

در همین زمینه فارس نوشت:

مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری خراسان‌رضوی از انتصاب محمد رحیم نوروزیان به عنوان فرماندار مشهد خبر داد.

امیر پورمهدی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: محمد رحیم نوروزیان به جای جواد منصوری به عنوان فرماندار مشهد منصوب شد.

وی ادامه داد: زمان مراسم تودیع و معارفه به زودی اعلام می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *