پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر: هلاکت بیش از ۶۰ داعشی در غرب استان انبار

حمله هوایی نیروهای عراقی به مقرهای داعش در غرب استان انبار منجر به هلاکت بیش از ۱۰ ها داعشی شد.

نیروهای عراقی در حمله هوایی به مقرهای داعش در غرب استان انبار، بیش از ۶۰ تروریست را به هلاکت رساندند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری معلومه، ناظم جغیفی، یکی از فرماندهان بسیج مردمی انبار اعلام کرد: بیش از ۶۰ تروریست داعشی از جمله چند سرکرده خارجی در حمله هوایی نیروهای عراقی به یک مقر و دو مخزن تسلیحاتی تروریست ها در غرب الانبار به هلاکت رسیدند.

وی افزود: جنگنده های ارتش عراق در حملات هوایی خود، یک مقر تسلیحاتی و دو انبار مهمات متعلق به تروریست های داعش را در مرکز شهر راوه در غرب الانبار هدف قرار دادند.

در این حملات هوایی بیش از ۶۰ تروریست داعشی از جمله چند عامل انتحاری و چند سرکرده بارز این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

جنگنده های ارتش عراق با هدف قرار دادن مواضع گروه تروریستی داعش در غرب انبار علاوه بر پشتیبانی از نیروهای زمینی، به پیشروی این نیروهای سرعت می‌بخشند.

از سوی دیگر، نیروهای عراقی در عملیات پاکسازی مناطق آزادشده غرب الانبار، چند کانال ارتباطی تروریست های داعش و چند خودرو و شماری تسلیحات کشف کردند.

نیروهای امنیتی عراق عملیات پاکسازی مناطق :صکره و زاویه” که روز جمعه از چنگ تروریست های داعش آزاد شدند را همچنان ادامه می دهند تا عناصر تروریستی باقی مانده را به هلاکت برسانند.

هلاکت 60 داعشی در غرب الانبار/ کشف کانال ارتباطی تروریست‌های داعش + تصاویر
هلاکت 60 داعشی در غرب الانبار/ کشف کانال ارتباطی تروریست‌های داعش + تصاویر
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *