پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر مخفی و ترسناکی که یک پدر از اتاق دخترش گرفت + فیلم

زمانی که دختر جوان به پدرش می گوید به خاطر اتفاقات عجیب و وحشتناکی که در اتاق خوابش می افتد، حسابی ترسیده و نمی تواند بخوابد، پدرش اقدام به نصب دوربین مخفی در اتاق دختر می کند.

تصاویر مخفی و ترسناکی که یک پدر از اتاق دخترش گرفت+فیلم و عکس

مرد با انتشار ویدیویی از اتاق دخترش و برخی نقاط خانه، مدعی شد که اتفاقات عجیبی را با دوربین در خانه‌اش ثبت کرده است.

وی ادعا کرده است که پس از اظهارات دخترش مبنی بر وجود چیزی در اتاقش که او را می ترساند، اقدام به نصب دوربین در اتاق دخترک و همه نقاط خانه کرد.

روزنامه انگلیسی “دیلی استار” گزارش داد، در این فیلم دخترک در حال بازی با عروسکش است، حال آنکه عروسک دیگری در نزدیکی او قراردارد، ناگهان سر عروسک خود به خود شروع به تکان خوردن می کند و کودک بدون توجه به آنچه که در اطرافش می گذرد به بازی اش ادامه می دهد.

در فیلم دیگری پیداست که این کودک در اتاق نشیمن در حال نقاشی است که ناگهان کاغذهای موجود در مقابلش پرواز می کنند، دخترک احساس خطر کرده و فورا فرار  می کند.

برخی از افراد با دیدن این فیلم، آن را ساختگی و برخی دیگر آن را دلیلی بر وجود چیزهای خارق العاده طبیعی در آن خانه دانستند.

 

 

دانلود فیلم

۱/۵ - (۱ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. ای کلاهبردار اکر راست میگی از گوشه سمت چپ تصویر را نشان بده نا دستت رو شود .در ضمن با نخ بی رنگ یک گوشه موهای عروسک بطرف بالا کشیده میشود این دستانها قدیمی عمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *