پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر: غذاهای بسیار خوش مزه ای که مرگبار است!

طبق بررسی های جدید کارشناسان حوزه بهداشت، غذاهای ایتالیایی به دلیل بالا بودن چربی احتمال بروز سکته قلبی و فشار خون را در افراد افزایش می دهد.

کمتر کسی درجهان پیدا می شود که طعم پیتزا یا پاستا را دوست نداشته باشد اما این غذاهای فرنگی خوش رنگ و لعاب می توانند افراد را به بیماری های مرگبار مبتلا کنند.

باشگاه خبرنگاران: کارشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند بین تمامی کشور ها غذاهای ایتالیایی از میزان چربی بالاتری برخوردار است و می تواند باعث بروز سکته قلبی، افزایش چربی و فشار خون در افراد بویژه سایر ملیت ها شود.

گفتنی است، برخی از غذاهای مشهور کشور ایتالیا از جمله  انواع پاستا، پیتزا، راویولی، کیک پنیر و کیک های شکلات، پیاز سوخاری و حتی بعضی از سوپ ها دارای مقادیر بسیار بالایی از کالری است و میزان کالری آن از حد مجاز میانگین مصرف روزانه زنان و مردان بالاتر است.
 کارشناسان به توریست ها و جهانگردان و نیز افرادی که به خوردن خوراک های ایتالیایی علاقه دارند توصیه می کنند در مصرف آنها جانب اعتدال را رعایت کنند.
 غذای ایتالیایی
کشور ایتالیا یکی از کشورهای دارای جاذبه توریستی در جهان است و همه ساله عده زیادی به آنجا سفر می کنند ، غذاهای ایتالیایی نیز در سطح جهان طرفداران فراوانی دارد اما مصرف آنها بیش از حد مجاز می تواند باعث بروز بیماری های مزمن و مرگبار در افراد شود.

غذای ایتالیایی

به تازگی برخی از رستوران داران ایتالیایی تغییراتی در منوی غذاهای خود داده اند و از حجم کمتری از نمک، روغن و انواع سس ها استفاده می کنند تا مشتریان کمتربه بیماری های قلبی عروقی مبتلا شوند.

غذای ایتالیایی
غذای ایتالیایی

کارشناسان توصیه می کنند افراد %

امتیاز دهید!