پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر/ جنایتی هولناک تنها با یک ضربه چاقو

مجله انلاین دوستان :  پسر جوانی که جنایتی هولناک را در خزانه رقم زده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

در ساعت ۱۵:۰۰ مورخه ۲۲ آذر ماه، از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره جنایت به کلانتری ۱۶۰ خزانه اعلام شد ؛ با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص که جوانی ۲۵ ساله بنام سعید که در یک سوپرمارکت کار می کرد ، در محل کار خود و با یک ضربه چاقو به قتل رسیده است .
 
من قاتل هستم: 
همزمان با حضور مأمورین کلانتری جوانی ۱۸ ساله بنام امیر در حالیکه چاقویی خون آلود در دست داشت ، خود را به مأمورین تسلیم و عنوان نمود که قتل را وی انجام داده است .

اخبار,اخبار حوادث , حوادث روز

اخبار,اخبار حوادث , حوادث روز

 

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ: 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

تحقیقات اولیه:
اخبارحوادث/ در تحقیقات میدانی بعمل آمده از محل جنایت مشخص شد که قاتل و مقتول هر دو از اهالی منطقه خزانه – خیابان شهید همدانی هستند که از مدت ها پیش با یکدیگر دوست بودند ؛ بنا بر اظهارات شاهدین صحنه جنایت ، قاتل در حالیکه یک قبضه چاقو در دست داشته به محل کار مقتول ( سوپر مارکت ) مراجعه و پس از ارتکاب جنایت به اهالی محل اعلام نموده که او سعید را به قتل رسانده و پس از آن نیز محل جنایت را ترک نکرده است ؛ در ادامه اهالی محل با ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع می دهند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم در تحقیقات اولیه در خصوص انگیزه اصلی جنایت همچنان سکوت کرده و تحقیقات جهت شناسایی انگیزه جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ؛ متهم نیز با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار این اداره (اداره دهم) قرار گرفته است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *