پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر جدید از فیلم سینمایی دعوتنامه

به گفته مهرداد فرید کارگردان فیلم سینمایی «دعوتنامه»، تدوین این فیلم توسط او به پایان رسیده است.

مهرداد فرید کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «دعوتنامه» گفت: تدوین این فیلم سینمایی توسط خودم به پایان رسید و سعی می کنم آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانم.

وی افزود: برای ساخت موسیقی و صداگذاری آن با چند نفر صحبت کرده ایم اما با توجه به اینکه هنوز با این افراد قرارداد نبسته ایم نمی توانم چیزی درباره آن بگویم.

 دعوتنامه

فرید با اشاره به داستان این اثر گفت: «دعوتنامه» روایتگر زندگی شخص درمانده ای است که در مشهد زندگی می کند و کارش این است که از زایران حرم امام رضا (ع) دزدی کند و از طریق آن زندگی بگذراند اما در نهایت مالباختگان این قضیه داستان های فیلم را رقم می زنند.این کارگردان عنوان کرد: با توجه به اینکه قصه این فیلم برایم جذابیت داشت و تاکنون مشابه آن را ندیده بودم تصمیم به ساخت آن گرفتم، البته باید بگویم که این سوژه بود که سراغ من آمد و مرا رها نکرد به طوری که اگر آن را نمی ساختم از دستش خلاص نمی شدم.

 دعوتنامه

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این فیلم بتواند با مخاطبان خود ارتباط خوبی برقرار کند.بازیگران «دعوتنامه» عبارتند از میترا حجار، شقایق فراهانی، حمیدرضا آذرنگ، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، منظر لشگری و با معرفی غزل فرید و سحر کریمی.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *