پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر/ تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر

مجله انلاین دوستان :   پیش از یکسال پس از انتشار خبر آموزش رزمی دختران نینجای ایرانی در کرج گروهی دیگر از دختران ایرانی اینبار در رشت مراحل آموزش نینجا را می گذرانند.

به گزارش ایسنا، امروز عکس هایی منتشر کرد که این دختران رشتی در جنگل و ساحل دریا مشغول تمرین و آموزش ورزش رزمی نینجا هستند. گفتنی است نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد.

این ورزش وسیله‌ای جهت رسیدن به مهارت‌های ویژه رزمی و تقویت اعتماد به نفس برای غلبه بر حریف است؛ پیروان این مسلک را نینجا می‌نامند. تعادل، چابکی، قدرت و استقامت از تمرین‌های مهم این ورزش هستند. این عکس ها را راحله باقری عکاسی کرده است.

www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر1 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر2 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر3 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر4 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر5 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر6 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر7 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر8

تصاویر/ تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر
تصاویر/ تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر

www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر11 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر12 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر13 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر14 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر15 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر16 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر17 www.dustaan.com-تمرینات دختران «نینجـا» در سواحل دریای خزر18

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *