پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر: بریدن بیرحمانه سر همسر جلوی چشم فرزندان!

مرد شیطان صفت در یک اقدام جنون امیز به صورت بی رحمانه ای سر همسر خود را از تن جدا کرده و در فریز خانه پنهان میکند تا کنون وی انگیزه خود را از این جنایت فاش نکرده است …

 دیو دوازت ۲۳ ساله پس از اعتراف به بریدن سر همسرش و گذاشتن آن در فریزر خانه متحرکشان، بازداشت شد.
به گزارش دیلی میل، پلیس پس از گزارش این قتل در صبح روز پنج‌شنبه، داخل آن خانه متحرک شده اما پس از جست‌وجوی خانه و نیافتن هیچ سرنخی آنجا را ترک کرده است.
 پلیس دو ساعت بعد و پس از دریافت گزارش دیگری از آشنایان که تقریبا مطمئن بودند دیو همسرش، ناتاشا دوازت  ۲۱ ساله را به قتل رسانده، به محل جرم بازگشتند و سر مقتول را داخل فریزر یافتند.

گفته شده در هنگام حادثه دو فرزند قاتل و مقتول داخل خانه بوده‌اند. هنگامی که قاتل خود را تسلیم کرد، تمام بدنش غرق در خون همسرش بود.
گفتنی است،در حال حاضر وی در زندانMcLennan County  به سر می‌برد و  هنوز از انگیزه قتل خبری منتشر نشده‌است.
۴۱۰۲۹۰_۹۲۷ ۴۱۰۲۹۱_۲۱۱
۵/۵ - (۱ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. احتمال ۹۰ درصد کشیدن امفتامین است ( شیشه ) اوایل مصرف شیشه ادم را درگیر هرکاری میکند بعضی ها جنسی بعضی ها فک میزنن ( سرحالی کاذب خطرناک ) بعضی ها هم قدرت کاری شان بالا میرود ولی به یک ماه نمیرسه شبیه اسکلت میشن و اینها بخاطر پلک نزدن ۲ شبانه روز و نخوردن هیچ گونه غذایی حتی کوبیده است و داغان میشوند و ۲۰ درصد انها خانواده خود را شبیه گرگ میبیند مثل همین عکس بالا نصف شب با تبر به دستور احتمالات غلط مغذی به جان انها میافتند / اثرات منفی اش همین هاست که با مچاله شده صورت و لی افتادن چشم قابل مقایسه هستند با بقیه افراد و از انها دوری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *