سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر: بازیگران معروفی که در مهر به دنیا امده اند!

برای خیلی ها شاید جالب باشد که بدانند کدام یک از چهره های مشهور سینما در ماه مهر به دنیا امده اند ، با ما همراه باشید تا با بازیگران متولد مهر اشنا شوید!

ابراهیم حاتَمی‌کیا متولد یکم مهرماه ۱۳۴۰ کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و بازیگر سینمای ایران است. وی دانش‌آموختهٔ رشته فیلمنامه‌نویسی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی فعالیت‌های سینمایی خود را با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند در رابطه با سینمای جنگ آغاز کرد.

http://www.mahbobtarinha.com/mahbobtarin/image/mahbob/1395-01-21_06-18-48.jpg


سحر دولتشاهی بازیگرِ سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در شانزدهم مهر ماه ۱۳۵۸ در تهران به دنیا امده است. او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد.

www-dustaan-com-%d8%b3%d8%ad%d8%b1-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c


خاطره اسدی بازیگر جوان کشورمان در مهر ماه ۱۳۶۲ به دنیا امده است وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد است. وی فعالیت سینمایی خود را با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا شروع کرد. اولین حضور تلویزیونی‌اش را در مجموعه تلویزیونی “سقوط یک فرشته” به کارگردانی بهرام بهرامیان و در کنار مسعود رایگان و فریبا کوثری تجربه کرد.

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2015/01/khatereh_asadi_Rouzegar.com_8.jpg
خاطره اسدی بازیگر جوان کشورمان در مهر ماه ۱۳۶۲ به دنیا امده است

لیلا حاتمی بازیگر سرشناس کشورمان در نهم مهرماه ۱۳۵۱ در تهران به دنیا امده است. وی فرزند علی حاتمی و همسر علی مصفا می‌باشد.
لیلا حاتمی با کسب چندین جایزه از جشنواره‌های داخلی و خارجی یکی از موفق‌ترین بازیگران ایرانی از لحاظ تعداد جوایز دریافتی می‌باشد.پ

http://www.photokade.com/wp-content/uploads/leila-hatamii-71.jpg
لیلا حاتمی بازیگر سرشناس کشورمان در نهم مهرماه ۱۳۵۱ در تهران به دنیا امده است.

مهتاب کرامتی بازیگر مطرح سینما در روز ۲۵ مهر ماه ۱۳۴۹ در تهران به دنیا امده است وی بعنوان سفیر حسن نیت یونیسف فعالیت می‌کند. او در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن مکمل را برای بازی در فیلم بیست به‌دست‌آورد.

http://varzeshebanovan.com/wp-content/uploads/2016/09/%D9%85%D9%87%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C.jpg
مهتاب کرامتی بازیگر مطرح سینما در روز ۲۵ مهر ماه ۱۳۴۹ در تهران به دنیا امده است

شهره قمر بازیگر جوان کشورمان در روز ۱۲مهر ماه ۱۳۷۲در بیجار کردستان به دنیا امده است. شهره قمر به دلیل گریمهای متفاوتش در سینما به دختر هزار چهره معروف است.

http://jezghel.com/wp-content/uploads/2015/02/6.jpg
شهره قمر بازیگر جوان کشورمان در روز ۱۲مهر ماه ۱۳۷۲در بیجار کردستان به دنیا امده است

لیلا زارع (متولد ۲۱ مهر ۱۳۵۹ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

http://dl.topnaz.com/2015/01/Leila-Zare-1.jpg
لیلا زارع (متولد ۲۱ مهر ۱۳۵۹ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

باران کوثری بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه ایرانی در ۲۵ مهرماه ۱۳۶۴ در تهران و از یک خانواده هنرمند به دنیا امده است. وی فرزند رخشان بنی‌اعتماد (کارگردان سینما) و جهانگیر کوثری (تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال) است.

http://files.dustaan.com/users/zn/aup/9407/465_pics/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%88%D8%AB%D8%B1%DB%8C.jpg
باران کوثری بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه ایرانی در ۲۵ مهرماه ۱۳۶۴ در تهران و از یک خانواده هنرمند به دنیا امده است.

 

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *