سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر: این کودک بزرگترین سر جهان را دارد!

کودک ۷ ماهه ای که در زمان تولد به دلیل تجمع مایعات در سرش، با سری بزرگ و سه برابر اندازه طبیعی به دنیا امده بود، مورد عمل جراحی قرار گرفت.

سر این کودک به دلیل تجمع مایعات در مغز، به شکل یک بادکنک درآمده بو.د.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ کودک  ۷ ماه هندی که با سری بزرگ بدنیا آمده بود و سر وی بدلیل باد کردن تقریبا ۳ برابر سر همسالانش بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. سر این کودک حدود ۹۶ سانتی متر بود که حدود ۳۴ سانتی متر بزرگتر از سر عادی یک کودک  در این سن به شمار می رفت.

کودک هندی با بزرگترین سر جهان + تصاویر/(16+)

” کامالش داس” و همسرش ” کاویتا” برای معالجه کودک خود به بیمارستان های زیادی در هند مراجعه کرده بودند که سرانجام این عمل جراحی با موفقیت در یکی از بیمارستان های دهلی نو انجام شد. سر این کودک به دلیل تجمع مایعات در مغز وی به شکل بادکنک در آمده بود. پزشکان در این عمل موفقیت آمیز با خارج کردن حدود ۳٫۷ لیتر مایعات از سر این کودک موفق شدند اندازه سر وی را از ۹۶ سانتی متر به ۷۰ سانتی متر کاهش دادند.

کودک هندی با بزرگترین سر جهان + تصاویر/(16+)

کودک هندی با بزرگترین سر جهان + تصاویر/(16+)

“کاویتا” مادر این کودک در این خصوص گفت: ” ما نمی دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. بعد از اینکه به بیمارستان های زیادی سر زدیم سرانجام فرزندم را به اینجا آوردیم. واقعا از تلاش تمام پزشکان سپاسگزارم. آنها فرزندم را دوباره به ما بازگرداندند. اوایل فرزندم بیشتر اوقات گریه می کرد ولی اکنون خوشحالم که می توانم لبخندش را ببینم.”

کودک هندی با بزرگترین سر جهان + تصاویر/(16+)
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *