پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویری از زنان زیبای تبهکار در زندان!

مجله انلاین دوستان :   تصور بسیاری از مردم در مورد یک زن مجرم، زنی خشن با صورتی عجیب و نخراشیده باشد. اما جالب است بدانید تبهکارانی نیز در این میان وجود دارند که حتی پس از بازداشت چهره شان همچنان زیبا است.

تصاویری که در این مطلب ملاحظه می‌ کنید مربوط به چندین متهم زن در امریکا است که به نوشته نشریه انگلیسی دیلی میل (DailyMail) زشتی جرایمی که مرتکب شده‌اند نمی‌تواند زیبایی چهره‌شان را پنهان کند!
اتهامات این اشخاص از طیف وسیعی از جرم‌ها شامل دزدی از مغازه، حمل مواد مخدر، رانندگی در حال مستی، عدم پرداخت صورت حساب رستوران، حمل الکل با سن کمتر از سن قانونی، عدم حضور به موقع در دادگاه و خشونت خانگی تشکیل شده است.

با توجه به آنچه در زندان‌های امریکا می‌گذرد و ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی رایج در ایالات متحده، باید برای سرنوشت این زنان زیبارو نگران بود!

 

تصاویری از زنان زیبای تبهکار در زندان!
تصاویری از زنان زیبای تبهکار در زندان!

www.dustaan.com-تصاویری از زنان زیبای تبهکار در زندان!5 www.dustaan.com-تصاویری از زنان زیبای تبهکار در زندان!4 www.dustaan.com-تصاویری از زنان زیبای تبهکار در زندان!3 www.dustaan.com-تصاویری از زنان زیبای تبهکار در زندان!2 www.dustaan.com-تصاویری از زنان زیبای تبهکار در زندان!1

امتیاز دهید!