سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

تساوی صبا و ذوب‌ آهن در حضور سرمربی تیم ملی

تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی و در حضور سرمربی تیم ملی برابر ذوب‌آهن اصفهان به تساوی رسید.

هفته پنجم لیگ برتر امروز با برگزاری پنج مسابقه پیگیری شد که در یکی از مسابقه های امروز تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان به تساوی رسید.

در این مسابقه که در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور کارلوس کی‌روش برگزار شد، ابتدا ذوبی ها در دقیقه۴۵ توسط مرتضی تبریزی از میزبان خود پیش افتادند اما در دقیقه ۷۷ و در حالی که صبا ده نفره بود موفق شد تا توسط احمد حسن‌زاده گل تساوی را وارد دروازه رشید مظاهری کند.

صبای قم با این تساوی با چهار امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت و ذوب آهن هم با شش امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفت.


در آخرین مسابقه روز دوم هفته پنجم لیگ برتر تیم فوتبال فولاد خوزستان در  دیداری خانگی برابر سایپا متوقف شد.

در این مسابقه که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد ابتدا سایپایی ها در دقیقه ۲۳ توسط مسعود حسن‌زاده از حریف پیش افتادند اما ساسان انصاری مهاجم پیشین پرسپولیس که به تازگی به فولاد بازگشته موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در شرایطی که داور این بازی ۹ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود فولادی ها در دقیقه ۹۲ با گل عبدالله ناصری از حریف پیش افتادند اما چهار دقیقه بعد مهدی ترابی گل تساوی را وارد دروازه فولاد کرد تا امتیازات بازی بین دو تیم تقسیم شود.

در پایان بازی های امروز فولاد خوزستان با کسب سومین تساوی فصل خود با سه امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و سایپا هم با ۶ امتیاز در جایگاه هشتم جدول جای گرفت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *