پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

تجمع مالباختگان هتل‌ های پاسارگاد مقابل مسجد جمکران یوسف آباد +تصاویر

به گفته رحیمی نماینده مالباختگان فعالیت این گروه با سر کار آمدن دولت جدید مختل شد و اولین چکهای برگشتی آن در اواخر سال گذشته در سیستم بانکی رویت شد و شائبه سیاسی بودن این قضیه بیش از پیش در اذهان شکل گرفت.

به گزارش ایلنا، روز گذشته ، جمعه ۶ اسفند ماه ۹۵ تجمع اعتراض آمیزی توسط مالباختگان گروه هتل‌های پاسارگاد  رو به روی مسجد جمکران یوسف آباد تهران انجام گرفت. در پایان نیز طومارهایی به امضای صدها نفر از حاضرین رسید تا با ارائه آن به ریاست قوه قضاییه، دادستان تهران و سایر مسئولین ذیربط، مالباختگان خواهان رسیدگی مجدانه دستگاههای مربوطه در احقاق حق ایشان و نیز دستگیری سایر همدستان و متهمین در این کلاهبرداری شبکه ای و خانوادگی شدند.

به گفته نماینده مالباختگان شرکت مذکور با نام گروه هتلهای بین المللی پاسارگاد (با مسئولیت محدود) با ترکیبی از اعضاء هیات مدیره که عموما از اعضای یک خانواده بودند با درج آگهی ­های گسترده و چشمگیر در مطبوعات و نیز سایر ابزار تبلیغاتی مانند مشارکت در ساخت فیلمهای سینمایی، تبلیغات محیطی، پیامک و تبلیغات  و نیز وعده سودهای مشارکت چشمگیر و امیدهای واهی و بعضا فرای تصور مخاطب، از سرمایه ‌گذاران دعوت می کرد تا در سرمایه ­گذاری و اجرای پروژه ­های توسعه صنعت گردشگری مشارکت کنند. بنا بر اطلاعاتی که نماینده مالباختگان  اعلام کرده حدود ۲۰۰ شخص حقیقی و حقوقی با سرمایه ­گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در این شرکت سرمایه گذاری کرده‌اند که هر روز به تعداد آنها افزوده می‌شود.

طبق ادعای نماینده مالباختگان، شرکت مذکور (گروه هتل‌های بین المللی پاسارگاد) در حدود ۴ سال فعالیت سرمایه‌­پذیری خود علیرغم این که فاقد مجوزهای لازم در امور سرمایه ­پذیری، سرمایه‌­گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی از سازمانهای ذیربط بوده است، نه تنها مورد مواخذه قرار نگرفته بلکه به گسترش حوزه فعالیت خود در داخل، ایجاد شعب جدید و حتی اقدام به ایجاد شعبه در خارج از کشور (ظاهرا کشور رومانی) نیز پرداخته است.

رحیمی، نماینده مالباختگان گفت: فعالیت این گروه با سر کار آمدن دولت جدید مختل شد و اولین چک‌های برگشتی آن در اواخر سال گذشته در سیستم بانکی رویت شد و شائبه سیاسی بودن این قضیه بیش از پیش در اذهان شکل گرفت. مدیر عامل این شرکت خود را از دوستان نزدیک برخی از افراد دولت قبل (مانند آقای رحیم مشایی)  و رجال سیاسی و مذهبی معرفی نموده و پروژه‌­ها را به ایشان مرتبط می‌کرد. وی در ماه‌های آخر قبل از بازداشت (حدود ۲ سال قبل) به سرمایه ­گذاران خود قول بازگشت سرمایه آنها را داده بود اما ظاهرا این قول‌ها فقط جهت آرام نگداشتن آنها و جذب سرمایه‌­گذاران جدید داده می­ شد.

%postname%
%postname%
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *