چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ قبل از ظهر به وقت تهران

تجاوز به زنان و دختران ایزدی در زندان‌ های داعش

www.dustaan.com-تجاوز به زنان و دختران ایزدی در زندان‌ های داعشمجله انلاین دوستان :  بسیاری از زنان و دختران ایزدی توسط داعش به گروگان گرفته شدند. گزارش‌ها حاکی از آن است که آنها شرایط بسیار بدی در زندان‌های مخفی داعش دارند و بعضا توسط این گروه بعنوان کنیز فروخته می شوند و سرنوشت بسیار بدی در انتظار آنهاست.

زنانی که موفق به فرار از زندان های داعش شده اند به بیان خاطرات خود پرداخته اند.آنها به رسانه ها گفتند :

« زنان و دخترانی که در زندان‌های موصل توسط داعش نگه‌داری می شوند ، دو گزینه پیش رو دارند ، یا اینکه بعنوان برده به اعضای داعش فروخته شوند یا اینکه هر روز در زندانهای داعش مورد تجاوز قرار می گیرند و این برای آنها به معنای مرگ تدریجی است.»

این زنان گفتند قیمت فروش دختران به اعضای داعش حداقل ۲۵ دلار و حداکثر ۱۵۰ دلار است.
گفتنی است، بعد از محاصره موصل توسط گروه داعش ، این گروه از زندانهای این شهر برای نگه داری زنان استفاده می کند. عده زیادی از این زنان توسط گروه های قاچاق انسان ، به کشورهای دیگر منتقل می شوند.

گزارش ها از عراق حاکی از آن است که علاوه بر زنان ایزدی ، زنان ترکمن و مسیحی نیز چنین سرنوشت شومی دارند و تعداد آنان ، بسیار زیاد است.

امتیاز دهید!

۳ دیدگاه‌ها

  1. این کار این وحشیها چیزی جز ترویج فحشا در دنیا نیست. اسلام یعنی از بین بردن فحشا یعنی پناه بی پناهان یعنی کمک به مستمند از هر لحاظی اسلام یعنی زیبایی وزیبا زیستن. اسلام یعنی خلاف هر آنچه این وحشیها به آن عقیده دارند

  2. اکثر خبرهاتون با تصاویرش همخونی نداره……. این عکس زنی است که داوطلبانه در جهاد نکاح شرکت کرده و سپس کشته شده… و مربوط به ماهها قبل میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *