پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰ قبل از ظهر به وقت تهران

بریدن سر ۵ جوان عراقی و فرو کردن سرها در نیزه توسط داعش + فیلم و تصاویر

گروه تروریستی داعش ۵ نفر را به بهانه جاسوسی در عراق گردن زد و در اقدامی شرورانه سر آنها را در نیزه فرو کرد.

 گروه تروریستی داعش به تازگی فیلمی منتشر کرده است که در آن تروریستهای این گروه ۵ نفر را به بهانه جاسوسی در “ولایت فرات” در عراق اعدام می کنند. این فیلم به نام “داستان کشتار” روز گذشته در شبکه های گروه تروریستی داعش منتشر شد.
در این فیلم عناصر داعش از ۵ جاسوس مَرد خواستند در مقابل دوربین به جرم خود اعتراف کنند. گفته می شود این افراد عضو معارضان سوریه هستند که با حمایت آمریکا به مقابله با گروه تروریستی داعش می پردازند. بنابر اعلام مؤسسه “تامسون رویترز،” این گروه از نیروهای سوریه که ۱۸ ماه پیش تشکیل شد، روز گذشته حمله ای در یکی از شهرهای تحت کنترل گروه تروریستی داعش نزدیک مرز عراق انجام داد. این فیلم نیز اندکی پس از حمله منتشر شد.
عناصر گروه تروریستی داعش پس از آنکه این ۵ نفر را مجبور کردند به جرم خود اعتراف کنند، آنها را به طرز وحشیانه ای گردن زدند و سر جدا شده از بدن آنها را داخل نیزه هایی فرو کردند.
%postname%%postname%
%postname%
%postname%
%postname%%postname%
%postname%%postname%
[hana-flv-player video=”https://www.dustaan.com/files/uploads/2016/06/14672290984762723_912.mp4″ width=”400″ description=”” player=”5″ autoload=”true” autoplay=”false” loop=”false” autorewind=”true” /]
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *