چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

برهنه شوید و غذای رایگان دریافت کنید! +تصاویر

رستوران آلمانی در راستای گسترش فساد، اقدام به دادن غذای رایگان به مشتریان خود می‌کند.

به گزارش  پایگاه خبری میرور، به تازگی رستورانی در شهر برلین آلمان شروع به کار کرده است که در آن مشتری‌ها هنگام غذا خوردن لباس‌های خود را در می‌آورند و پیشخدمت‌های آن نیز کاملاً عریان هستند.
بی‌بند و باری کنید، غذای رایگان دریافت کنید!+تصاویر
بر این اساس، از آنجایی که مشتری‌های عریان این رستوران مکانی برای قرار دادن پول‌ خود ندارند، این رستوران غذا را به آنها رایگان تحویل می‌دهد. با آنکه تنها یک هفته از آغاز به کار این رستوران به عنوان بخشی از جشنواره شهوانی “ونوس” در رستوران گربه سیاه شهر می‌گذرد، افراد مشهور محلی به این رستوران جذب شده‌‌اند. میکالا اسکافر، بازیگر آلمانی و سارا جولی، مدل معروف مجله پلی بوی از کسانی بوده‌اند که در این رستوران غذا خورده‌اند.
بی‌بند و باری کنید، غذای رایگان دریافت کنید!+تصاویر
دو زوج آلمانی که در این رستوران غذا خورده‌اند از لذت غذای رایگان و تجربه عریان بودن خود تعریف می‌کنند! یکی از آنها می‌گوید: وقتی چیزی شبیه به این (غذای رایگان) به من پیشنهاد می‌شود من به طور یقین مایل به پذیرش آن هستم. من مشکلی با عریان بودن ندارم.
بی‌بند و باری کنید، غذای رایگان دریافت کنید!+تصاویر
این رستوران به کسانی که مایل نیستند به صورت کامل عریان شوند، نوشیدنی رایگان می‌دهد. مدیر زن این رستوران معتقد است: برهنگی سبب آشکارسازی می‌شود و این اتفاق برای من یعنی بروز هنر. من از هر گونه هنری استقبال می‌کنم!
بی‌بند و باری کنید، غذای رایگان دریافت کنید!+تصاویر
این نخستین باری نیست که رستورانی در کشورهای غربی به صورت عریان به مشتریان خود سرویس ارائه می‌کند. اضمحلال اخلاقی در غرب به جایی رسیده است که آنها با دادن غذای رایگان، مردم را به برهنگی و فساد تشویق می‌کنند.
۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *