پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

بازگشت کودک ۷ ساله ربوده شده به آغوش خانواده

ادم ربایان برای ازادی کودکی که به گروگان گرفته بودند، از خانواده اش در خواست ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده بودند.

www.dustaan.com-بازگشت کودک ۷ ساله ربوده شده به آغوش خانواده
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از آزادی کودک ربوده شده و دستگیری یکی از آدم ربایان در عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ محمد نور بخش در مورد نحوه ربایش و آزادی کودک چابهاری از دست آدم ربایان گفت: با شکایت فردی مبنی بر ربایش کودک هفت ساله اش در یکی از خیابان های شهرستان چابهار،با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در ادامه اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده و اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ،ماموران سر نخ هایی  از محل اختفاء گروگان گیران به دست آورند.
سرهنگ نوربخش با اشاره به اینکه آدم ربایان برای آزادی کودک ربوده شده از خانواده وی در خواست ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده بودند، افزود:کارآگاهان پلیس پس از شناسایی محل اختفای متهم در یکی از محلات چابهار بلافاصله  به محل اعزام و پس از کنترل منطقه،گروگانگیر را دستگیر و کودک ربوده شده را نیز آزاد کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس، به ربایش کودک با همکاری یک نفر دیگر با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید به دلیل اخاذی اعتراف کرد و تلاش های پلیس برای دستگیری متهم دیگر همچنان ادامه دارد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *