پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰ بعد از ظهر به وقت تهران

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؟

 از انجایی که برانکو خیلی به بازیکنان خارجی اعتقاد ندارد. احتمال این هست که گولچ از لیست پرسپولیسی‌ها خارج شده تا رامین رضاییان جای او در این تیم بگیرد…

%postname%

فارغ از شرایط فنی و آمادگی گولچ مساله شاید این است که برانکو خیلی به بازیکنان خارجی اعتقاد ندارد.

همان‌طور که از ابتدای فصل بارها مطرح شد بالاخره قرار است گولچ از لیست پرسپولیسی‌ها خارج شود تا رامین رضاییان جای او در این تیم بگیرد. بحث جدایی گولچ اگرچه حتی پیش از شروع فصل بارها رسانه‌ای شد اما تا این هفته انجام نشده بود اما مثل این‌که باید این جدایی را قطعی دانست. برانکو نشان داده که اعتقادی به این بازیکن ندارد و حتی در بازی‌های دوستانه هم چندان از او استفاده نکرده است و با این شرایط حتی اگر گولچ از پرسپولیس جدا نمی‌شد، خیلی بعید بود که در پرسپولیس به او فرصت بازی برسد. فارغ از شرایط فنی و آمادگی گولچ مساله این است که برانکو در کل اعتقادی به بازیکنان خارجی ندارد.

این نکته را می‌شود با مروری بر ترکیب پرسپولیس در فصل گذشته و در چهار هفته ابتدایی این فصل به خوبی متوجه شد. فصل گذشته پرسپولیس اومانیا، ماریچ و بنگستون را در اختیار داشت. بنگستون مهاجمی بود که هرگاه به او فرصت داده شد توانست مثمرثمر واقع شود اما با این حال تا انتهای فصل و حتی با محرومیت و یا غیبت طارمی برانکو حاضر نشد چندان به او میدان بدهد. در نهایت هم بنگستون با این که آمار قابل قبولی داشت از پرسپولیس جدا شد و برانکو اگر می‌توانست شاید خالقی‌فر را با آمار صفر گل زده به جای او در تیم نگه می‌داشت! اومانیا هم با وجود این که بازیکن درجه یکی نبود اما از بازیکنانی مانند نورمحمدی بسیار مطمئن‌تر بود. با این حال برانکو هم گزینه‌های نه چندان مطمئن ایرانی‌اش را به اومانیا ترجیح می‌داد و این بازیکن هم در نهایت از جمع تیم جدا شد. از میان این جمع تنها ماریچ هموطن برانکو بود که فرصت بازی به او رسید. حتی برانکو این فصل هم برای ماندن این مدافع کروات اصرار زیادی داشت که در نهایت باشگاه نتوانست مبلغ لازم برای حفظ او را بپردازد. این فصل هم ظاهرا مانند فصل گذشته برانکو روی بازیکنان خارجی‌اش حساب ویژه‌ای باز نکرده است. گولچ اولین بازیکن خارجی است که به تیم اضافه شد و تعریف و تمجید زیادی از او مطرح شد اما برانکو حتی در بازی‌های دوستانه هم نشان داد که تمایل چندانی برای ادامه همکاری با او در طول فصل ندارد. پیش‌بینی می‌شود که بازیکنان اوکراینی هم شرایطی مشابه خواهند داشت و شاید تنها اتفاقاتی باعث شود تا آن‌ها برای پرسپولیس به میدان بروند. با وجود این مسائل اصرار مسئولان باشگاه روی خرید بازیکنان متعدد خارجی آن هم از نوع درجه چندم جالب توجه است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *