پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

بازداشت ۱۵ فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان رژیم اشغالگر قدس با یورش به کرانه باختری و بیت المقدس ۱۵ فلسطینی را بازداشت کردند

منابع خبری امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با یورش به کرانه باختری و بیت المقدس ۱۵ فلسطینی را بازداشت کردند و شهرک نشینان صهیونیست نیز بار دیگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

 پایگاه خبری العهد به نقل از منابع فلسطینی، نظامیان صهیونیست از صبح امروز با یورش به کرانه باختری و بیت المقدس دستکم ۱۵ فلسطینی را بازداست کردند.

بر اساس این گزارش، در میان بازداشت شدگان، «عاید دیودین» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حضور دارد.

در همین حال منابع فلسطینی از یورش دوباره شهرک نشینان صهیونیستی به مسجد الاقصی خبر می دهند.

شهرک نشینان با حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از ورودی باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.

از سوی دیگر رسانه های صهیونیستی صبح امروز از زخمی شدن یک جوان فلسطینی در ایستگاه ایست و بازرسی «حواره» واقع در جنوب نابلس خبر دادند.

پلیس صهیونیستی مدعی است که این جوان فلسطینی قصد حمله به صهیونیست ها را داشته است.

شهروندان فلسطینی به منظور مقابله با یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به ‘مسجد الاقصی’ به شیوه های مختلف سعی می کنند مانع اقدامات تخریبی صهیونیست ها شوند که در این راه در برخی اوقات ناچار با نظامیان این رژیم درگیر شده و دست به عملیات شهادت طلبانه می زنند.

بر اساس گزارش ها، نظامیان رژیم صهیونیستی تنها در ماه گذشته میلادی (اکتبر) ۵۵۴ فلسطینی را از مناطق مختلف در کرانه باختری و نوار غزه بازداشت کردند.

سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر ۲۰۱۵ (۹مهر ۱۳۹۴ ) صحنه اعتراض های گسترده فلسطینیان به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی در بیت المقدس اشغالی بوده که این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *