پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

باخت سپاهان مقابل پدیده/ شروع تلخ ویسی

دو بازیکن سابق سپاهان که این فصل در پدیده مشهد عضویت دارند با درخشش خود، مقدمات نخستین شکست طلایی پوشان دیار زاینده رود در لیگ برتر را فراهم کردند.

www.dustaan.com-باخت سپاهان مقابل پدیده/ شروع تلخ ویسی

طلایی پوشان سپاهان اصفهان که با سرمربیگری «عبدالله ویسی» و تغییرات گسترده در جمع بازیکنان خود، شانزدهمین دوره لیگ برتر را آغاز کرده اند، سه شنبه شب در ورزشگاه فولادشهر و با قضاوت «محمدرضا اکبریان» از پدیده مشهد پذیرایی کردند.
سپاهان این دیدار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه چهاردهم صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ضربه «مهرداد محمدی» مهاجم جوان میزبان را «شهاب گردان» دفع کرد. گردان در این فصل پس از سال ها حضور در سپاهان به پدیده پیوست.
در۱۰ دقیقه پایانی نیمه نخست بازیکنان پدیده با شجاعت بیشتری بازی را دنبال کرده و از لاک دفاعی خارج شدند.
در دقیقه ۴۳، «محمدحسین مرادمند» مدافع پیش تاخته پدیده کرنر ارسالی از جناح چپ را درون دروازه سپاهان جای داد. این مدافع سابقه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه خود دارد.
در نیمه دوم، عبدالله ویسی سرمربی سپاهان که با به قهرمانی رساندن استقلال خوزستان در لیگ گذشته برای خودش نامی دست و پا کرده است، تغییرات متعددی را در روش بازی سپاهان ایجاد کرد.
در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر پدیده به اتمام رسید تا شهاب گردان و محمدحسین مرادمند که سابقه سال ها حضور در سپاهان را داشتند با درخشش خود موجب شکست نماینده اصفهان شوند.
**ترکیب سپاهان:
لی اولیویرا، علی هلیچی، شجاع خلیل زاده، موسی کولیبالی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، فرید بهزادی کریمی(جلال الدین علیمحمدی)، طالب ریکانی، محمود قائد رحمتی(محرم نویدکیا)، مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان(میرهادی میرجوان).
**ترکیب پدیده مشهد:
شهاب گردان، آرزاد هارویان، محمدحسین مرادمند، رضا ناصحی، ابوالحسن جعفری، کریم احمدی، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی، معین عباسیان، محسن یوسفی(حسین زامهران) و یونس شاکری.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *