پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

اولین شکست استقلال در لیگ برتر رقم خورد +نتایج سایر دیدارها

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان با برتری قهرمان فصل پانزدهم لیگ برتر به پایان رسید تا شاگردان علیرضا منصوریان در هفته دوم فصل جدید نخستین شکست خود را متحمل شوند.

%postname%

به گزارش مهر، روز نخست از هفته دوم شانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امروز یکشنبه با دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز پیگیری شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم خوزستانی به پایان رسید. حسن بیت سعید(۲۴ و ۸۲) برای استقلال خوزستان و کاوه رضایی(۷۷) برای استقلال تهران گل زدند.

در این دیدار که حدود ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه غدیر شاهد آن بودند، استقلال خوزستان که عنوان قهرمانی فصل گذشته را یدک می کشد نمایش بهتری نسبت به مهمان تهرانی در نیمه اول داشت و توانست در دقیقه ۲۴ توسط حسن بیت سعید به گل برتری دست پیدا کند.

شاگردان علیرضا منصوریان که در این دیدار سیدمهدی رحمتی را هم درون دروازه داشتند در نیمه اول نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند و هر چند صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما از این موقعیت ها به خوبی استفاده نکردند.

با شروع نیمه دوم شاگردان علیرضا منصوریان بر تلاششان برای رسیدن به گل تساوی افزودند و حملات زیادی را روی دروازه میزبان انجام دادند. مهمان تهرانی در دقایق میانی نیمه دوم موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند که در همه حملات خسرو حیدری نقش محوری داشت.

بالاخره تلاش های استقلال در دقیقه ۷۷ جواب داد و سانتر خوب خسرو حیدری را کاوه رضایی با ضربه سر وارد دروازه میزبان کرد تا کار دو تیم از نو آغاز شود. پس از این گل استقلال خوزستان از لاک دفاعی خارج شد و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کرد که در دقیقه ۸۲ حسن بیت سعید توپ برگشتی از سوی رحمتی را به گل دوم تبدیل کرد.

 

سایر نتایج:

%postname%

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *