پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

انحراف پراید از جاده ۶ کشته و زخمی برجا گذاشت +عکس

انحراف خودروی سواری پراید در جاده خاوران یک کشته و پنج زخمی برجا گذاشت.

تصادف مرگبار پراید در جاده خاوران/ عکس

انحراف پراید از جاده ۶ کشته و زخمی برجا گذاشت

به گزارش تسنیم، ساعت ۱۰:۳۳ امروز تصادف شدید خودروی پراید در مسیر شرق به غرب جاده خاوران، نرسیده به دوربرگردان توتکبه سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۶۶ به همراه گروه امداد و نجات ۱۵ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

رسول سعادتی؛ رئیس ایستگاه ۶۶ آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید با ۶ سرنشین در حال حرکت در جاده به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با جدول کنار جاده برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع کردند و علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.
این فرمانده آتش‌نشانی تاکید کرد: آتش‌نشانان با تلاش فراوان، سرنشینان این وسیله نقلیه (سه مرد، دو خانم و یک پسر بچه) را از داخل خودرو خارج کرده و هر ۶ نفر را برای معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه مرگ یکی از سرنشینان (مرد بیست ساله) توسط کادر پزشکی اورژانس تأیید شد.

اکبری تصریح کرد: پنج سرنشین دیگر خودروی سواری که به شدت دچار مصدومیت شده بودند به وسیله خودروی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

نیروهای آتش‌نشانی در پایان پس از ایمن‌سازی کامل، خودروی سواری را به حاشیه امن جاده منتقل کردند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *